  • 1. Data: 2002-07-07 05:22:48
    Temat: Badania stwierdzajace zazywanie narkowtykow ...
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Poszukuje wszelkich informacji dotyczacych badan przeprowadzanych w celu
    okreslenia
    czy dana osoba zazywala srodki narkotyczne (a w zasadzie chodzi o
    amfetamine).

    Jezeli dana osoba zostanie wezwana do wykonania w/w badan to jakie
    konsekwencje prawne daje wynik pozytywny?
    Czy osoba taka moze spodziewac sie nieprzyjemnosci ze strony organow
    scigania ...
    jezeli tak to jakich? Co moze grozic osobie, u ktorej badanie taki
    stwierdzi, ze zazywala
    ona amfetamine.

    Z gory dzieki!

    Bartek

  • 2. Data: 2002-07-07 18:05:28
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > scigania ...
    > jezeli tak to jakich? Co moze grozic osobie, u ktorej badanie taki

    z tego co wiem to od strony czysto prawnej nie groza takiej osobie zadne
    konsekwencje, inna sprawa to np. jak takie badania potraktuje np.
    pracodawca, itp..
    poza tym w polsce nie wykonuje sie prawie wcale takich badan.
    spytasz "dlaczego?", hehe - bo nie ma na to pieniedzy
    ;)

    proponuje pogrzebac jeszcze na http://hyperreal.info

  • 3. Data: 2002-07-08 13:08:09
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rotten" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag9vt9$cic$1@news2.tpi.pl...

    > z tego co wiem to od strony czysto prawnej nie groza takiej osobie zadne
    > konsekwencje, inna sprawa to np. jak takie badania potraktuje np.
    > pracodawca, itp..

    A jezeli do takiego badania dana osoba zostanie wezwana przez organy
    scigania,
    to co wtedy ?
    Jak wynik takiego badania ma sie w stosunku do postepowania
    prowadzonego przez Policje?

    Dzieki za odpowiedz!

    Bartek

  • 4. Data: 2002-07-08 14:15:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek" <
> [...]
    > scigania ...
    > jezeli tak to jakich? Co moze grozic osobie, u ktorej badanie taki

    wczoraj na PRO7 lub VOX (niemieckie z satelity) ogladalem reportaz z
    wprowadzenia takich badan przez policje niemiecka. Zamiast dmuchania trzeba w
    podobnym ustniku uzbierac trache sliny a potem po wtyknieciu ustnika do aparatu
    wykonuje on analize pokazujac jakie narkotyki wykryl (w odpowiednim okienku
    pojawia sie paseczek)

    Konsekwencje takie jak po alkoholu chyba przyjeli - o tym bylo najmniej
    podczas pierwszej akcji na autostradzie zatrzymali 2 osoby po alkoholu i 6 po
    narkotykach z czego wnioskuja ze to jest bardzo istotny problem !
    *** blad ***