  • 61. Data: 2021-03-03 14:39:17
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 13:24, J.F. pisze:

    > Dowodca musi byc, ale zeby tak ten znal wszyskich prowokatorow w
    > stolicy, to cos nie bardzo wierze :-)

    Myślę, że szczurka, babcię kasię i jeszcze kilkanaście osób znają bardzo
    dobrze.

    > A ja u siebie nie widuje ...

    Zacofana prowincja bez lpg:P

    > Sprawdz nastepnym razem - przespaceruj sie z taka torba :-)

    Ja tam jestem odważniejszy i komin zamiast maseczki noszę:P

    > A tak swoja droga - wyslac jednego na wabia pod wille, bez dowodu,
    > odwioza na komende, wyslac drugiego, potem trzeciego ... skoncza im sie
    > radiowozy, czy nie ?

    Nie. Kilkadziesiąt suk pod samą willą - jeśli masz na myśli tą za
    żoliborzu.

    > Ja bym Wam proponowal wyznaczyc jakis plac do zgromadzen spontanicznych.
    > Ten ze schodami chyba bylby dobry ... i kulsony mialyby co dzielnie
    > bronic :-)

    Tam akurat poligon jest. Czasem nawet ćwiczenia robią

    https://cdn.natemat.pl/16926e0d8197f42cf2d081f14bcf9
    ff6,981,0,0,0.jpg

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-03-03 15:36:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Myślę, że szczurka, babcię kasię i jeszcze kilkanaście osób znają
    >bardzo dobrze.

    ale teraz wszyscy grubo ubrani i zamaskowani :-P

    >Zacofana prowincja bez lpg:P

    Love parade, a nie - marsz rownosci mamy :-)
    A niech ich diabli - miasto zablokowane na pol dnia :-)

    Teczy nie mamy, ale przynajmniej nie plonie :-)

    >Ja tam jestem odważniejszy i komin zamiast maseczki noszę:P

    Ale komin teczowy ? :-)

    >Nie. Kilkadziesiąt suk pod samą willą - jeśli masz na myśli tą za
    >żoliborzu.

    Kilkadziesiat ochotnikow to znow nie tak duzo. Chyba, ze odwioza na
    komende i szybko wroca ...

    >Tam akurat poligon jest. Czasem nawet ćwiczenia robią
    >https://cdn.natemat.pl/16926e0d8197f42cf2d081f14bcf
    9ff6,981,0,0,0.jpg

    No tak ... ale demonstracje na poligonach tez sie zdarzaly :-)

    a jakiegos innego placu w stolicy nie ma?
    U prezydenta szeroka ulica :-)

    J.

  • 63. Data: 2021-03-03 15:58:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 15:36, J.F. pisze:

    > ale teraz wszyscy grubo ubrani i zamaskowani :-P

    Szczurek to w czołg się ubrał i go poznali, wiec ten tego.

    > Teczy nie mamy, ale przynajmniej nie plonie :-)

    My też już nie. Teraz wkurwiamy kulsonów bałwankami jak śnieg spadnie:P
    Trzeba będzie wymyślić jakąś rozrywkę na lato, ale jestem dziwnie
    spokojny że kulsony same jakiś pomysł podrzucą;)

    > Kilkadziesiat ochotnikow to znow nie tak duzo. Chyba, ze odwioza na
    > komende i szybko wroca ...

    I odwiozą w paczkach po powiedzmy 6. Już wychodzi kilka setek. Już
    większy problem, że nie będą ich mieli gdzie trzymać. No i może się
    okazać, że nie trzeba nigdzie wozić, bo ludzie zaczną się pod
    komisariatami sami z siebie zbierać:P

    > No tak ... ale demonstracje na poligonach tez sie zdarzaly :-)
    >
    > a jakiegos innego placu w stolicy nie ma?
    > U prezydenta szeroka ulica :-)

    Dać by się i dało. Tylko kulsony jakieś uczulenie mają akurat na te dwa
    miejsca + willa. Obraz uczuć smoleńskich czy cuś:P

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-03-03 16:29:44
    Od: Kviat

    W dniu 03.03.2021 o 11:20, J.F. pisze:
> [...]

    wa-babcia-kasia-z-obstawa-siedmiu-policjantow-ksp-ko
    mentuje/nkcjdj6,79cfc278

    > Zaraz zaraz - nie chcecie chyba powiedziec, ze 7 policjantow pilnuje
    > kiedy Babci Kasi zechce sie wyjsc na zakupy?

    Pilnują żeby babci krzywda się nie stała gdyby jakiemuś prawakowi wpadło
    do głowy ją skopać za noszenie tęczowej torby na zakupy.
    Policja to fajne chłopaki. Są odważni i zawsze mają dobre intencje, ale
    wykalkulowali, że w razie ataku jakiegoś naziola musi ich być siedmiu,
    bo jeden nie dałby rady.
    Swoją drogą ciekawe jaki mają przelicznik. A jakby dwóch nazioli
    zaatakowało?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 65. Data: 2021-03-03 17:57:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    wa-babcia-kasia-z-obstawa-siedmiu-policjantow-ksp-ko
    mentuje/nkcjdj6,79cfc278

    >Pilnują żeby babci krzywda się nie stała gdyby jakiemuś prawakowi
    >wpadło do głowy ją skopać za noszenie tęczowej torby na zakupy.

    A skad wiesz, ze nie?
    W koncu babci nie zaczepiali, trzymali sie w bezpiecznej odleglosci ..

> [...]
    >siedmiu, bo jeden nie dałby rady.
    >Swoją drogą ciekawe jaki mają przelicznik. A jakby dwóch nazioli

    A jakby 10? Kto powiedzial, ze prawak bedzie jeden ?

    J.

  • 66. Data: 2021-03-03 22:29:18
    Od: Kviat

    W dniu 03.03.2021 o 17:57, J.F. pisze:
    wa-babcia-kasia-z-obstawa-siedmiu-policjantow-ksp-ko
    mentuje/nkcjdj6,79cfc278

    > A skad wiesz, ze nie?

    A gdzieś napisałem, że nie?

    > A jakby 10? Kto powiedzial, ze prawak bedzie jeden ?

    Przy 10 to musiałoby być ich 70.
    Zobacz ilu chroni prezesa przed kobietami. To teraz wyobraź sobie co by
    się działo, gdyby musieli chronić prezesa przed naziolami. Musieliby
    wyludnić połowę Warszawy żeby gdzieś tych kulsonów zakwaterować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2021-03-04 10:38:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziś jako kominiarz wpadłem prosto na patrola Pol.
    Ja w kominie, i oni w kominach.
    Sekunda obustronnego osłupienia, po dwie sekundy patrzenia przez całą trójkę w niebo,
    następnie sekunda dla każdego z nas w tył
    zwrot o 180°, po czym wszyscy wrócili tam skąd przyszli ;-)))

    -----

  • 68. Data: 2021-03-04 19:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 10:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja w kominie, i oni w kominach.

    Po czym poznaliście, że toi nie sa maski?

    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2021-03-05 00:51:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Średnio. W warszawie tego mnóstwo. Jakby się za każdym z tęczową torbą

    I takie torby noszą babcie? Kiedyś to może bym uwierzył, ale obecnie,
    każda babcia wie co to za torba, a u babć odsetek popierających chyba
    mały?

    --
    Marcin

  • 70. Data: 2021-03-05 07:06:44