  • 11. Data: 2005-12-14 20:47:20
    Temat: Re: BTE - ile czasu i czy mozna go troche zyskac?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    najgorsza jest bezczymusisz przekonac bank ,,ze chcesz zaplacic...
    zastanawianie sie Ci nie pomoze

  • 12. Data: 2005-12-15 11:18:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    kam napisał(a):

    > Jaką pieczątką? A postanowienie samo się napisze?

    Faksyilka , czy jak to się tam zowie siakieś 4 lata temu
    biegałem z betekami do sądu w wawie w kartonach po papierze do
    drukarek ;) I gwarantuję, że "uprawomocnienie" tych beteków było
    kwestią "chwili".

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2005-12-15 19:28:15
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Faksyilka , czy jak to się tam zowie siakieś 4 lata temu biegałem z
    > betekami do sądu w wawie w kartonach po papierze do drukarek ;) I
    > gwarantuję, że "uprawomocnienie" tych beteków było kwestią "chwili".

    co ma uprawomocnienie do klazulu wykonalnosci ba bte?

  • 14. Data: 2005-12-16 10:26:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > co ma uprawomocnienie do klazulu wykonalnosci ba bte?

    Bosz ... a znaczki """ zauważyłeś?