  • 1. Data: 2005-12-14 16:17:11
    Temat: BTE - ile czasu i czy mozna go troche zyskac?
    Od: hatti <hatti@poczta3423424_wytnij_licznik.fm>

    Witam.

    Niedawno firma windykacyjna nadeslala mi wezwanie do zaplaty zadluzenia,
    ktore "wypracowalem" sobie w pewnym banku. Oczywiscie nie zamierzam sie
    uchylac od splaty zadluzenia, natomiast poniewaz kwota jest dosc
    powazna, potrzebuje troche czasu aby uzyskac wymagana ilosc gotowki.
    Wezwanie do zaplaty okresla ostateczny termin splaty za kilka dni,
    informuja mnie przy tym ze wierzyciel (bank) w kazdej chwili moze
    wystawic w sprawie BTE i ze czas od wystawienia do rozpoczecia czynnosci
    komorniczych jest dosc krotki (z tresci wynika ze okolo kilku dni).
    Czy faktycznie jest to tak blyskawiczna sprawa jak opisuje to firma
    windykacyjna w swoim wezwaniu? Czy orientuje sie ktos ile cala sprawa
    moze potrwac? Chcialbym po prostu uniknac w jakis rozsadny sposob
    egzekucji komorniczej, ktora jak wiadomo - tania nie jest. Czy np
    natychmiastowa splata czesci zadluzenia (np 10%) spowoduje jakies
    przesuniecie w czasie? Chodzi mi o uzyskanie czasu rzedu miesiaca -
    dwoch, to wystarczyloby mi w zupelnosci na zgromadzenie potrzebnych
    srodkow i zalatwienie sprawy bez udzialu komornika.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-14 16:23:33
    Temat: Re: BTE - ile czasu i czy mozna go troche zyskac?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    hatti napisał(a):

> [...]
    > dwoch, to wystarczyloby mi w zupelnosci na zgromadzenie potrzebnych
    > srodkow i zalatwienie sprawy bez udzialu komornika.

    BTE.
    Jak się zechce komuś w banku, to naciśnie kombinację klawiszy
    CTRL P , i BTE już jest ... teraz wysłanie do sądu po KW. I już
    BTE w pełnej mocy gotowy do walki. Jeśli chodzi o sam czas
    "wyprodukowania" działającego BTE - znam przypadki gdzie od
    momentu podjęcia takiej decyzji, do otrzymania klauzuli minął
    tydzień ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-12-14 16:27:22
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    jezeli bte zostanie wystawione prawdilowo i wniosek bez brakow formalnych to
    klauzule bank uzyska prawie od reki

    a reszta zalezy juz od komornika

    moja rada... dzwon do banku, umow sie na spotkanie, wczesniej cokolwiek im
    wplac i pros o prolongate lub rozlozenie na raty

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2005-12-14 16:31:22
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    (..) znam przypadki gdzie od momentu podjęcia takiej decyzji, do
    > otrzymania klauzuli minął tydzień ...

    Chylę czoła przed tak sprawnym funkcjonowaniem polskiego wymiaru
    sprawiedliwości...

    --
    Pozdrawiam. Miss Moon.

  • 5. Data: 2005-12-14 16:35:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Miss Moon napisał(a):

    > Chylę czoła przed tak sprawnym funkcjonowaniem polskiego wymiaru
    > sprawiedliwości...

    A co tu ze sprawności ?
    To np klepanie pieczątką przez pół godziny jak bankowi strzeli
    do łba zrobienie masówki.

  • 6. Data: 2005-12-14 16:45:36
    Od: hatti <hatti@poczta3423424_wytnij_licznik.fm>

    Lookasik napisał(a):
    > jezeli bte zostanie wystawione prawdilowo i wniosek bez brakow formalnych to
    > klauzule bank uzyska prawie od reki
    CZyli przed wigila moga zdazyc...
    > a reszta zalezy juz od komornika

    Tego wlasnie chcialbym uniknac.

    > moja rada... dzwon do banku, umow sie na spotkanie, wczesniej cokolwiek im
    > wplac i pros o prolongate lub rozlozenie na raty

    Nawet w przypadku jesli korespondencja przyszla do mnie nie z banku, a
    od reprezentujacej go firmy windykacyjnej?

  • 7. Data: 2005-12-14 16:49:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    hatti napisał(a):

    > CZyli przed wigila moga zdazyc...

    Jeśli by chcieli - TAK.

    > Nawet w przypadku jesli korespondencja przyszla do mnie nie z banku, a
    > od reprezentujacej go firmy windykacyjnej?

    A co z tym nie tak, jeśli bank zlecił podejmowanie takich
    działań na zewnątrz ?

  • 8. Data: 2005-12-14 16:49:34
    Od: hatti <hatti@poczta3423424_wytnij_licznik.fm>

    o to faktyczie czasu duzo nie ma. A co sie dzieje w przypadku splacenia
    czesci zadluzenia przed wizyta komornika? Jesli do tej pory poprawnie
    rozponalem temat, to komornik i tak przychodzi po odbior calej kwoty i
    nie ma znaczenia ze czesc splacilem?

  • 9. Data: 2005-12-14 16:55:06
    Od: hatti <hatti@poczta3423424_wytnij_licznik.fm>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A co z tym nie tak, jeśli bank zlecił podejmowanie takich działań na
    zewnątrz ?

    Wydawalo mi sie ze jesli bank nie koresponduje ze swoim dluznikiem w
    ogole, a zaczyna od przekazania sprawy firmie windykacyjnej - to po
    prostu nie ma sensu do banku w ogole dzwonic, bo nie beda chcieli ze mna
    w tej sprawie rozmawiac.
    Dzieki za odpowiedzi

  • 10. Data: 2005-12-14 17:03:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > A co tu ze sprawności ?
    > To np klepanie pieczątką przez pół godziny jak bankowi strzeli do łba
    > zrobienie masówki.

    Jaką pieczątką? A postanowienie samo się napisze?

    KG