  • 1. Data: 2004-02-05 14:52:45
    Temat: BOK w Plus GSM
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Podpisywalem z Plus GSM umowe na abonament w promocji "abonament 12zl +
    prezent 250zl". chodizlo w nim o to ze place 12,20 miesiecznie i moge
    doatkowo wydzowonic 12,20 co miesiac. Na poczatku prosilem ich o usluge
    "taniej poza szczytem" co tez pan w sklepie aktywowal; po miesiac
    dowiaduje sie ze mam taryfe plaska.

    Zadzownilem do bok i sprawdzilem status i rzeczywiscie nie mam taryfy
    "taniej poza szczytem" wiec sie spytalem Pani czy moge ja aktywowac, po
    pamietam w umowie ze dowolna zmiana powoduje utrate znizki na abonament.
    Pani mi odpowiedziala ze wszystko bedzie w porzadku ze moge aktywowac po
    miesiacu usluge i nic mi sie nie zmieni... dla pewnosci prosilem ja o
    potweirdzenie tego faktu 3-krotnie i potwierdzono mi to.

    Wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy na fakturze za nastpeny miesiac moj
    abonament wyniosl 48,80 zamiast 12,20 !!

    Chce napisac reklamacje do faktury, a wiem z doswiadczenia ludzi na
    pl.misc.telefonia.gsm ze reklamacje sa przyjmowane i na tym sie konczy.
    nie ma zadnych wyrownan, zwrotow pieniedzy itp.

    Pytanie: Jak mam napisac reklamacje [na jakie paragrafy i kodeksy sie
    powolywac] by sie "wytraszyli" i zabrali za moja sprawe.

    Dziekuje i pozdraiwam

  • 2. Data: 2004-02-05 15:32:27
    Temat: Re: BOK w Plus GSM
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <4...@n...vogel.pl>, AnTi wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie: Jak mam napisac reklamacje [na jakie paragrafy i kodeksy sie
    > powolywac] by sie "wytraszyli" i zabrali za moja sprawe.

    Oni się raczej nie wystraszą, mają w tym wprawę. ;) Ta spółka miała jakoś
    pół miliarda złotych zysku za 2002r., ich mógłbyś nawet wąglikiem straszyć
    i nic... ;)

    Po prostu opisz tę sytuację. Napisz że zamawiałeś 'taniej poza szczytem'
    kupując telefon (najlepiej mieć to na jakimś papierze, chociaż
    może przejść i bez tego), tyle że nie włączyli. No to zadzwoniłeś i
    chciałeś naprawić ten problem, nawet nie chcąc jakiejś rekompensaty za
    poprzedni okres, a tymczasem oni taki numer. I że nie obrażasz się, tylko
    prosisz o wystawienie faktury korekcyjnej.

    Jeśli to nie pójdzie, to będziemy radzić co dalej. Ja w Polkomtelu miałem
    już wiele reklamacji, na ogół właśnie tego typu (coś miało być, ale nie
    było, albo tajemniczo się samo wyłączyło) i wszystkie uwzględniono.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-02-05 17:31:53
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    napisze to co jest zawsze na pmtg:

    10 PRINT czytac co sie podpisuje
    20 GOTO 10

    stary poczciwy BASIC ;)

    a tak na powaznie, zobacz co masz w umowie, jak ma tps to pisz reklamacje
    jesli nie masz na umowie tps a uruchomiles to zgodnie z regulaminem
    straciles rabat ;)

    Jean

  • 4. Data: 2004-02-05 18:21:41
    Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl>

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
> [...]
    > doatkowo wydzowonic 12,20 co miesiac. Na poczatku prosilem ich o usluge
    > "taniej poza szczytem" co tez pan w sklepie aktywowal; po miesiac
    <ciach>

    Jak dobrze pamietam, to pewnym haczykiem w tej promocji wlasnie bylo to, ze
    masz abonament 12zl, ale nie mozesz wybrac taryfy - _zawsze_ masz plaska...
    Sprawdz to dokladnie w umowie czy regulaminie...

    Bozenka :-)
    sloneczna miodzio dziewczyna

  • 5. Data: 2004-02-05 18:34:38
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    plaska...
    > Sprawdz to dokladnie w umowie czy regulaminie...

    tps i 1sek naliczanie mozna wybrac tylko w momencie aktywacji, pozniej traci
    sie bonus

  • 6. Data: 2004-02-06 09:20:24
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Użytkownik Jean napisał:
> [...]
    >
    > a tak na powaznie, zobacz co masz w umowie, jak ma tps to pisz reklamacje
    > jesli nie masz na umowie tps a uruchomiles to zgodnie z regulaminem

    na umowie nie mam tps, ale mi powiedzcie skad nowy klient ma wiedziec ze
    na umowie pwinien znajdowac sie skrot "tps" poza tym pare osob mialo
    podobne przypadki ze tps wklepywano do komputera jednak nie bylo tego na
    fakturze, ale usluge mieli aktywna. Ja niestety nie.

    pozdrawiim

  • 7. Data: 2004-02-06 09:22:03
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > tps i 1sek naliczanie mozna wybrac tylko w momencie aktywacji, pozniej traci
    > sie bonus

    dokładnie. dlatego tez na poczatku powiedzialem ze chce miec aktywowane
    tps, i to bylo mowione w punkcie dwa razy.

    no nic sprobuje napisac "grzecznie" reklamacje i poczekamy zobaczym

    dzieki i pozdrawiam