  • 1. Data: 2004-02-05 13:22:37
    Temat: Uzywanie słów angielskich
    Od: "ART AZ" <a...@i...pl>

    Siema,

    Morze ktos mi napisz czy w Polsce morzna przeklinac w języku angielskim.
    Przeklinam na angielskim i ciągle w dzienniku mam notatki ze uczen
    przeklina po angielsku.

    Pozdraiwm
    SZYMI

  • 2. Data: 2004-02-05 13:43:40
    Temat: Re: Uzywanie słów angielskich
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Morze ktos mi napisz czy w Polsce morzna przeklinac w języku angielskim.
    > Przeklinam na angielskim i ciągle w dzienniku mam notatki ze uczen
    > przeklina po angielsku.

    :)))))

    Z tego wniosek ze na angielskim, po angielsku przeklinac nie mozna.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-02-05 14:59:43
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    MoRZe przestan przeklinac i zacznij sie uczyc ... ;-)

  • 4. Data: 2004-02-05 20:47:29
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-02-05 15:59, Użytkownik wojteg napisał:

    > MoRZe przestan przeklinac i zacznij sie uczyc ... ;-)

    jezeli pisze takie posty, oznacza to, ze nauka przekracza jego
    mozliwosci intelektualne...

    marcin

  • 5. Data: 2004-02-06 14:16:04
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > jezeli pisze takie posty, oznacza to, ze nauka przekracza jego
    > mozliwosci intelektualne...

    To moRZe lepiej niech uczy się przeklinać?

    Jacek

  • 6. Data: 2004-02-06 23:17:24
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Morze ktos mi napisz czy w Polsce morzna przeklinac w języku angielskim.
    > Przeklinam na angielskim i ciągle w dzienniku mam notatki ze uczen
    > przeklina po angielsku.

    powiedz na przedmiocie innym niż angielski, jak będziesz wywołany do
    tablicy:
    " a fakt" - ubaw doskonały dla klasy ... ;) (jak się uczyłem to inne moje
    było zamierzenie (po słowach nauczycielki "roberciku ja ci nie postawię 4 bo
    masz na 3 musisz poprawić ) - a efekt był jakby przeklęcia)

    a może nauka języka to jest :)))))

    pozdrowienia