  • 11. Data: 2002-12-23 21:40:33
    Temat: Re: BIOPALIWO - czy to nie granda?
    Od: "Fred" <w...@k...net.pl>

    no jak uchwala tą wspaniałą ustawę to cholera jasna samochód mi sie
    rozkraczy a parę firm już z góry zapowiedziało cofniecie gwarancji na
    silniki.Ciekawe czy rządowe Lancie będą jeżdziły na tym oleju rzepakowym?!!
    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:au6na2$e1g$...@n...tpi.pl...

  • 12. Data: 2002-12-23 22:55:35
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002, Kaja wrote:

> [...]
    >+ > że wszyscy maja jesc chleb razowy i buleczek nie wolno sprzedawac?

    Słusznie przypominasz :(

    Ciekawe czy pp. Wałesa byłby prezydentem jakby *wtedy*
    ludziom powiedzieć że po zmianie ustroju będzie zakaz
    sprzedaży zwykłej soli...
    Wiem, nikt by nie uwierzył :>

    >+ Czy ja muszę kupować sól jodowaną,jeżeli mam na jod uczulenie?
    >+ Innej soli-niejodowanej już nie ma w sklepach...

    Jest, bo zrobiła się afera: jod nie służy niektórym bakteriom
    i ogórki kiszone ludziom gniły :]
    Oczywiście jest tak że musi być droższa od jodowanej :>
    (zresztą z paliwami też by tak było). Ale to nie dziwota,
    z soli podatki już dawno ściągano :[
    I oczywiście "niejodowanie" wymagało to zmiany aktów prawnych...
    (pa-ra-no-ja !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-12-23 23:00:04
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    Ciekawe czy rządowe Lancie będą jeżdziły na tym oleju rzepakowym?!!

    Będą, tylko że kupi się ich więcej, dużooo więcej.
    Myślę, że ta wiadomość Cię ucieszy.

    --
    Kasandr@

  • 14. Data: 2002-12-23 23:28:01
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > silniki.Ciekawe czy rządowe Lancie będą jeżdziły na tym oleju
    rzepakowym?!!

    Hehhe, pewnie ze tak - a co im zalezy??? Sie zepsuje to sie podniesie akcyze
    i sie kupi nowe

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-12-24 08:27:10
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "kasandr@" <d...@y...com> napisała nam
    tak:

    > Ciekawe czy rządowe Lancie będą jeżdziły na tym oleju rzepakowym?!!

    > Będą, tylko że kupi się ich więcej, dużooo więcej.
    > Myślę, że ta wiadomość Cię ucieszy.

    Szczególnie, że ludzie będą mieli pracę przy ich produkcji.
    Spadnie przez to bezrobocie.
    Szkoda tylko, że nie w Polsce :-(

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 16. Data: 2002-12-24 08:52:52
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    > Spadnie przez to bezrobocie.
    > Szkoda tylko, że nie w Polsce :-(

    Myślę , że nie wszystko jest jeszcze stracone.
    Może tak wprowadzić ustawowy obowiązek używania lamp naftowych na estry
    oleju rzepakowego???
    Produkcję i export można by dotować, podobnie do górnictwa itd.
    Jak pięknie by to brzmiało: Knot (do owej lampy) "made in poland" ???!!!

    --
    Kasandr@
    p.s.

  • 17. Data: 2002-12-24 10:46:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "kasandr@"
> [...]
    > Produkcję i export można by dotować, podobnie do górnictwa itd.
    > Jak pięknie by to brzmiało: Knot (do owej lampy) "made in poland" ???!!!

    kupic nafte do lampy naftowej (a tym bardziej knot) to jest teraz niemozliwe
    - sprobuj kupic knot
    Wczoraj byl w TV program o takim dziadku ktoremu pradu nie doprowadzili (i
    nie doprowadzą bo nie jest wlascicielem domku w ktorym wegetuje) i mowil ze
    knota ani nafty nie mozna nigdzie dostac a jak nafta juz gdzies jest to
    droga
    Fakt ze tylko kolorową lub pachnacą naftę mozna dostać - jak z tą solą która
    niejodowana jest droższa niż jodowana
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-12-24 14:03:56
    Od: p...@T...poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "pix" <p...@w...pl> napisal <au6pf0$sn8$1@news.tpi.pl>:

    >uchwalac
    >
    >Jeśli dzi?ki temu polepszy si? sytuacja rolników oraz przy okazji kilku
    >innych osób "z kr?gu" to na pewno u nas b?dzie to wystarczającym
    >powodem do uchwalenia takiego przepisu ;-)

    Prawo zawsze oznacza ograniczenie wolności, niekiedy ingeruje w wolny rynek
    (np. minimalne wynagrodzenie).
    Z punktu widzenia ekonomii takie działanie nie jest głupie - ale jeśli ktoś
    chce kontynuować apsekt ekonomiczny tej ustawy zapraszam na
    pl.sci.ekonomiczne

    Pozdrawiam, wesołych Świąt !

    --
    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to sie liczy"
    Z. Herbert

  • 19. Data: 2002-12-27 09:59:09
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > :-)))) Myślę, że będzie kilka rodzajów: Etylina 95 z biopaliwem, E98 z
    > biopaliwem, Olej napędowy z bipaliwem itd. - biopaliwo to przecież
    tylko
    > dodatek do bęzyny.

    Ale wstyd :-/. BENZYNY!!!!!!!!!

    BaLab

  • 20. Data: 2002-12-31 11:31:30
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jeśli dzięki temu polepszy się sytuacja rolników oraz przy okazji kilku
    > innych osób "z kręgu" to na pewno u nas będzie to wystarczającym
    > powodem do uchwalenia takiego przepisu ;-)

    jakich rolnikow?
    tych co maja po 0,5 czy moze 5 hektarow ziemi?
    a chyba takich jest najwiecej czyli tych "malorolnych" to co zarobia 5 moze
    10 zl wiecej rocznie?
    a wogole to ok - dolewaja jakiegos szajsu do paliwa - i przez to paliwo jest
    "zdrowsze" dla otoczenia a i na zachete tansze - to jeszcze mzona pewnie
    jakos przelknac - ale to ze chca nam wcisnac kit i to jeszcze drozszy to juz
    jest szczyt!

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf