  • 131. Data: 2004-02-15 16:12:26
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Anka " <a...@W...gazeta.pl>

    > Tak naprawde to ZBYTNIO nie boje sie ani psow, ani mlodych ludzi..
    > Zwykle moj "talent negocjacyjny" iprzyjazne usposobienie
    > pomaga mi wyjsc calo z zagrozen od ludzi, a samo przyjazne usposobieine
    > z zagrozen od psow...
    > Psow nie balam sie dopóki nie pogryzł mnie jeden...i wydladowalam w
    szpitalu z noga do szycia, "piesek" mial pana ale byl spuszczony ze smyczy i
    bez kaganca..., do tej pory ogarnia mnie paniczny lek, kiedy widze psa
    biegajacego luzem...

  • 132. Data: 2004-02-16 13:36:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Anka wrote:

    > szpitalu z naga do szycia, "piesek" mial pana ale byl spuszczony ze smyczy
    > i bez kaganca..., do tej pory ogarnia mnie paniczny lek, kiedy widze psa
    > biegajacego luzem...

    To tez sie daje wyleczyc.

    Boguslaw

  • 133. Data: 2004-02-19 19:54:04
    Od: <j...@W...gazeta.pl>

  • 134. Data: 2004-02-20 17:39:12
    Temat: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "tumajo" <t...@N...gazeta.pl>

    Mam wyżła niemieckiego który żyje tylko wtedy kiedy biega.
    Według prawa powinienem trzymać go na lince i w obroży - IDIOTYZM!!!
    Kto zna się na psach dobrze wie ,że ta rasa ma bardzo łagodny charakter,
    lecz kiedy spotka autora tego przepisu odgryzie mu jaja(a ja będe klaskał).
    ZAWSZE I WSZĘDZIE MÓJ PIES BĘDZIE BIEGAŁ WOLNO I BEZ "METALU NA TWARZY".
    Zajmijcie się urzędasy prawem nabycia psów ras agresywnych - powinno być tak
    jak z bronią.

  • 135. Data: 2004-02-20 17:52:56
    Temat: Re: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "tumajo" <t...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Mam wyżła niemieckiego który żyje tylko wtedy kiedy biega.
    > Według prawa powinienem trzymać go na lince i w obroży - IDIOTYZM!!!

    czyli jak kupie sobie konia, to mam zadan od panstwa, aby mi rowniez
    pozwolilo go puszczac w parku? a jak sie sploszy i kogos stratuje, to czuja
    to bedzie wina?
    mam nadzieje, ze Ci ulzylo, jak wyjawiles nam swoj problem... tylko pod
    niewlasciwy adres, kolego...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 136. Data: 2004-02-20 17:59:11
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "tumajo" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ZAWSZE I WSZĘDZIE MÓJ PIES BĘDZIE BIEGAŁ WOLNO I BEZ "METALU NA TWARZY".
    > Zajmijcie się urzędasy prawem nabycia psów ras agresywnych - powinno być

    Idiotyzmem jest posiadanie psa jak się nie ma warunków żeby go trzymać.

  • 137. Data: 2004-02-20 18:04:55
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "tumajo" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mam wyżła niemieckiego który żyje tylko wtedy kiedy biega.
    > Według prawa powinienem trzymać go na lince i w obroży - IDIOTYZM!!!

    Podejrzewam, że wyrokiem sądu zostałeś zmuszony do zakupu tego biednego
    zwierzęcia.
    Ja bym teraz do sądu zwrócił się z pytaniem, gdzie ten pies może biegać bez
    niczego.

    andrzej

  • 138. Data: 2004-02-20 18:08:36
    Temat: Odp: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Ja wiem co to duży i agresywny pies bo codziennie spotykam
    albo starych dziadów albo młodych szczeniaków puszczających beztrosko
    swoje psy nie oglądając się na innych ludzi z psami . Po kolejnej doznanej
    agresji
    zrobiłem sobie stalowy ,metrowy harpun dla samoobrony. I noszę go ze sobą
    codziennie. Codziennie spotykam nowych idiotów.
    Wyobraź sobie krzepnącą na pysku minę debili gdy widzą ten harpun .
    Do tego momentu zawsze mają w nosie mnie i mojego psa . Dopiero widok
    mojego narzędzia samoobrony daje im kopa w szare komórki i zaczynają
    zdawać
    sobie sprawę , że ich Pikuś -bandyta ma szansę być przekłuty i zakończyć
    żywot.
    Miej to na uwadze , że na spacerze nie jesteś sam . Inni też są z psami .
    Mnie się to nie zdarzyło raz . Ja to mam codziennie z innym debilem .

  • 139. Data: 2004-02-20 18:14:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobą codziennie. Codziennie spotykam nowych idiotów.
    > Wyobraź sobie krzepnącą na pysku minę debili gdy widzą ten harpun .

    Heh, ja także miałbym rozdziawioną gębę gdybym w środku
    miasta spotkał faceta z harpunem i psem. Przecież bardziej
    iditycznego widoku nie można sobie wyobrazić. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Ci, którzy już mają, dostaną jeszcze więcej.

  • 140. Data: 2004-02-20 18:37:42
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Heh, ja także miałbym rozdziawioną gębę gdybym w środku
    > miasta spotkał faceta z harpunem i psem. Przecież bardziej
    > iditycznego widoku nie można sobie wyobrazić. LOL

    Spoko , spoko!!!!
    Na terenach spacerowych staram się z daleka demonstrować idiotom
    moją laseczkę a w mieście ona tylko lekko postukuje.
    Postronni jej nie zauważają i ty też byś nie zauważył i nie miałbyś się z
    czego
    rechotać .