  • 11. Data: 2005-10-21 14:37:35
    Temat: Re: Automaty do gry
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Maria Bień wrote:
    > Nie do konca o to chodzi, ale mysle ze w takim razie moje urzadzenie tez
    > bedzie legalne, dzieki

    Rozumiem, że ten post powiązany jest z tym:

    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/m
    sg/4b33c12c7825fa13?dmode=source&hl=pl

    lub

    http://tinyurl.com/c57nz

    Wydaje mi się, że producent gry zabezpieczył się przed tym, i to co jest
    wyświetlane na ekranie niekoniecznie musi być powiązane z tym, co
    zostanie 'wybrane' po naciśnięciu przycisków, właśnie po to aby się
    zabezpieczyć przed takimi próbami obejścia. A poza tym wiadomo, że to
    właściciel maszyny ma na niej zarobić kosztem gracza, więc maszyna nie
    jest raczej 'uczciwa'...

    --
    Filip.

  • 12. Data: 2005-10-23 16:55:50
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Oct 2005 12:16:36 +0200,
    Maria Bień <m...@b...pl> screamed:

    > nie ingeruje w prace, tylko "widzi" co wyswietla automat i wciska odpowiedni
    > przycisk

    Mylisz ingerencję fizyczną z ingerencą w pracę urządzenia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 18:55:19 user up 10773 days, 6:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Death is just life's way of telling you you've been fired.