  • 1. Data: 2005-10-20 20:12:42
    Temat: podszywanie sie (spooting)
    Od: pogotowieogrod<p...@o...pl>

    ktoś na jednym z forów użył mojego imienia nazwiska inicjałow i nazwy firmy(dwa
    słowa)w drugim członie bez jednej literyZaznaczam że ten ktoś dając te
    odpowiedzi używał moich śłów i te wypowiedzi mnie ośmieszały na tym forum
    Czy to jest przestępstwo i jakie należy podjąć kroki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-26 13:08:22
    Temat: Re: podszywanie sie (spooting)
    Od: Janusz zaremba<b...@p...pl>