  • 1. Data: 2005-05-18 08:03:30
    Temat: Artykul prasowy jako dowod
    Od: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl>

    Witam,

    Chcialbym dolaczyc jako dowod w sprawie artykul prasowy (wydruk ze strony
    internetowej czasopisma), nie wiem jednak czy tego rodzaju dowow bedzie w
    ogole uwzgledniony przez sad i czy moge bez zgody redakcji dolaczyc wydruk
    z ich strony internetowej jako dowod?
    Z gory dziekuje za wszsytkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam, logic

  • 2. Data: 2005-05-18 09:54:31
    Temat: Re: Artykul prasowy jako dowod
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    logic7 <l...@R...MOonet.VEpl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Chcialbym dolaczyc jako dowod w sprawie artykul prasowy (wydruk ze
    > strony internetowej czasopisma), nie wiem jednak czy tego rodzaju
    > dowow bedzie w ogole uwzgledniony przez sad

    tak

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-05-18 13:37:14
    Od: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com>

    On Wed, 18 May 2005 11:54:31 +0200, Roman Rumpel <<romane@screwspam> wrote:

    > tak

    no nie wiem... znam przypadek, gdy w podobnej sytuacji sąd powołał
    biegłego, którego zadaniem było wydrukowanie materiału ze strony i
    stwierdzenie autentyczności :)

    OPERA --

  • 4. Data: 2005-05-18 14:24:50
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Gustaw H. <no_spam@no_domain.com> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > no nie wiem... znam przypadek, gdy w podobnej sytuacji sąd powołał

    Nie wolno mówić o sądzie tego, co sobie teraz pomyślałem, ale powiem
    sędzia - kalosz

    > biegłego, którego zadaniem było wydrukowanie materiału ze strony i
    > stwierdzenie autentyczności :)

    Niech zgadnę - potwierdził?
    Z mojego doświadczenia wynika, ze dopóki druga strona nie zaprzeczy
    autentycznosci wudruku - a najczęściej nie ma podstaw zaprzeczyc - sąd nie
    ma nic przeciwko takiemu dowodowi

  • 5. Data: 2005-05-19 07:08:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel napisał(a):

    > tak

    To zależy czego to ma być dowodem. Na pewno nie będzie dowodem na to że
    to co napisano w artykule to prawda. Może być dowodem na to że artykuł
    taki sie ukazał.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam