  • 1. Data: 2005-05-18 05:34:27
    Temat: przepisanie budynku mieszkalnego wraz z dzialka
    Od: "Carpiediem" <t...@p...onet.pl>

    witam
    jestem ciekaw czy ktos z grupowiczow orientuje sie w takiej sprawie,
    mianowicie:
    wspolnie z zona zakupilismy dzialke budowlana o powierzchni 12 arow. jako ze
    nie posiadamy zdolnosci kredytowej (umowe o prace na okres staly) zmuszeni
    bylismy poprosic rodzicow o wziecie tego kretytu na rodzicow. w resultacie z
    zona i tesciami jestesmy wspolwlascicielami po 1/4 dzialki. obecnie kretyt
    zostal splacony i zaczeta jest budowa domu... i tu mam pytanie. jako ze w
    akcie notarialnym dzialki jest 4 wspolwlascicieli, z chwila wybudowania
    domu o powierzchni 160 m2 tesciowie przepisza swoja udzialy na nas - ile to
    bedzie kosztowalo. slyszalem ze jesli budynek mieszkalny ma wiecej niz 120 m
    to placi sie mase kasy. czy w chwili obecnej -zanim zaczniemy budowac
    powinismy przepisac na siebie udzialy rodzicow aby potem nie bylo z tym
    problemow..czekam na wasze opinie w tej sprawie
    pozdrawiam