  • 1. Data: 2013-03-22 12:53:59
    Temat: Arabski prywatnie skarzony... o co??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    W ucho mi wpadł wywiad z jakimś przedstawicielem PiS, że niejaki
    Arabski, były (?) minister i przyszły (?) ambasador ma być prywatnie
    skarżony przez Kaczyńskich o to, że.... no właśnie, o co? Że
    zorganizował im lot do Smoleńska samolotem o którym wiedział że się
    rozbije??

    Wytłumaczcie mi o co oni chcą go skarżyć, bo się już gubię...

  • 2. Data: 2013-03-22 13:30:54
    Temat: Re: Arabski prywatnie skarzony... o co??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > rozbije??
    >
    > Wytłumaczcie mi o co oni chcą go skarżyć, bo się już gubię...

    wszystko jedno o co byleby kolejna zadyme zrobic.

  • 3. Data: 2013-03-22 13:42:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 13:30, witek pisze:

    > wszystko jedno o co byleby kolejna zadyme zrobic.

    To akurat jest dość oczywiste i spowoduje tylko tyle, że ludzie niezbyt
    zgodni programowo z PO czy negatywnie oceniający ich kompetencje lub
    uczciwość, ale choć trochę rozsądni, będą głosować na PO (lub cokolwiek
    innego co ma jakieś szanse - stąd sukces Palikota w poprzednich
    wyborach) na zasadzie mniejszego zła.

    Ale mi chodzi o formalne uzasadnienie oskarżenia... Co on miał -
    przewidzieć wypadek?

  • 4. Data: 2013-03-22 13:52:16
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 13:42:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale mi chodzi o formalne uzasadnienie oskarżenia... Co on miał -
    > przewidzieć wypadek?

    Jeśli w obowiązkach leżało przygotowanie czegoś tam, to można próbować
    zarzucić niedopełnienie obowiązków (skutek niedopełnienia raczej jest bez
    znaczenia, aczkolwiek się nie wypowiadam, bo na karnym znam się mało).

    --
    z poważaniem, Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 5. Data: 2013-03-22 13:59:23
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 22 marca 2013 13:42:42 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale mi chodzi o formalne uzasadnienie oskar�enia... Co on mia� -
    >
    > przewidzieďż˝ wypadek?

    Nie, no za grosz wyobraźni... Skoro Arabski organizował lot do
    Smoleńska, a lot ten był zamachem na prezydenta, to znaczy,
    że Arabski zorganizował zamach ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2013-03-22 14:20:21
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 22.03.2013 12:53, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > rozbije??
    >
    > Wytłumaczcie mi o co oni chcą go skarżyć, bo się już gubię...

    pl.soc.polityka - tam może znajdziesz odpowiedź

    --
    (__)
    (oo)

  • 7. Data: 2013-03-22 14:43:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 14:20, PrivateLan pisze:

    > pl.soc.polityka - tam może znajdziesz odpowiedź

    Polityczna odpowiedź jest oczywista. Ja się pytam o prawne "haki" na
    jakie usiłują go wciągnąć.

  • 8. Data: 2013-03-22 14:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 13:52, olgierd pisze:

    > Jeśli w obowiązkach leżało przygotowanie czegoś tam, to można próbować
    > zarzucić niedopełnienie obowiązków (skutek niedopełnienia raczej jest bez

    No tak, ale jak tych obowiązków nie dopełnił? Nie poświęcił samolotu,
    przez co nie miał anielskiej osłony?

    Nie wysłał eskorty w postaci myśliwców?

    To trochę tak jakby sekretarka kupiła szefowi bilety na delegację, on
    zginął w katastrofie i teraz pretensje do sekretarki, że kupiła mu bilet
    na samolot, który się rozbił.

    Albo coś przegapiam...

  • 9. Data: 2013-03-22 14:47:49
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.03.2013 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Albo coś przegapiam...

    Może chodzi o lądowanie w terenie przygodnym?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 10. Data: 2013-03-22 14:57:16
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 14:46:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No tak, ale jak tych obowiązków nie dopełnił? Nie poświęcił samolotu,
    > przez co nie miał anielskiej osłony?

    Podnoszone są jakieś kwestie zabezpieczenia imprezy, wyboru lotniska. Nie
    mam pojęcia czy to leżało w gestii Arabskiego, bo sprawa Smoleńska leży
    mi głęboko :)

    --
    z poważaniem, Olgierd
    http://legeartis.org.pl