  • 11. Data: 2013-03-22 14:58:43
    Temat: Re: Arabski prywatnie skarzony... o co??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...problem napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jeśli w obowiązkach leżało przygotowanie czegoś tam, to można próbować
    > zarzucić niedopełnienie obowiązków (skutek niedopełnienia raczej jest
    > bez znaczenia, aczkolwiek się nie wypowiadam, bo na karnym znam się
    > mało).

    ja w ogole nie wiem, jak oskarzyc o złą organizacjękogoś kto nie był
    organizatorem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 12. Data: 2013-03-22 15:02:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 14:47, Dominik & Co pisze:

    > Może chodzi o lądowanie w terenie przygodnym?

    A to nie było na życzenie kacyków?

  • 13. Data: 2013-03-22 15:23:29
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    >ja w ogole nie wiem, jak oskarzyc o złą organizacjękogoś kto nie był
    >organizatorem...

    1.Dysponentem samolotu i organizatorem była kancelaria premiera.
    2. Wpłynie wniosek do sądu to się dowiemy, o co Niepolski jest oskarżony.

  • 14. Data: 2013-03-22 22:35:13
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Nominacja tej osoby to grubymi nićmi szyta rządowa prowokacja
    tematu zastępczego dla mediów, taki medialny Denial of Service.
    Ciekawe co te pachołki kombinują teraz naprawdę istotnego.

  • 15. Data: 2013-03-22 22:45:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-22 13:20:21 +0000, PrivateLan <h...@n...pl> said:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > pl.soc.polityka

    A nie pl.sci.medycyna.laryngologia?

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2013-03-23 10:55:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Mar 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > A to nie było na życzenie kacyków?

    Jeśli chodzi o grupę .prawo - nie gra roli.
    Pogadaj z jakimś kierowcą dużego przedsiębiorstwa
    komunikacyjnego i spytaj go, jakie są skutki
    "grzecznościowego" wysadzenia pasażera poza
    przystankiem przy którym to wysadzaniu temu
    pasażerowi (bardzo dosłownie) powinęła się przy tym noga.
    Jak mniemam hasło "kacyk" sugeruje siłę wrzasku
    pasażera którego nie chcieli wysadzić w szczerym
    polu, ale to już jest poza zakresem rozważań ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-03-24 00:37:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > "grzecznościowego" wysadzenia pasażera poza
    > przystankiem przy którym to wysadzaniu temu
    > pasażerowi (bardzo dosłownie) powinęła się przy tym noga.

    No ale tutaj pasażerowie zamówili kurs na przystanek polowy, o ile mnie
    pamięć nie myli.

    > Jak mniemam hasło "kacyk" sugeruje siłę wrzasku
    > pasażera którego nie chcieli wysadzić w szczerym
    > polu, ale to już jest poza zakresem rozważań ;)

    Za to nasuwa mi pomysł na szkolenie osób odpowiedzialnych za
    bezpieczeństwo: szkolenie powinno obejmować próby w postaci żądań z
    (możliwością ich wystąpienia bez zapowiedzi) ze strony Bardzo Ważnych
    Osób do złamania procedur - tak żeby każde także żądanie w przyszłości
    mogło być traktowane jako kolejna niezapowiedziana próba.

  • 18. Data: 2013-03-24 14:40:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-22 14:58:43 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail n...@n...problem napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ja w ogole nie wiem, jak oskarzyc o złą organizacjękogoś kto nie był
    > organizatorem...

    Normalnie.
    Znajdujesz człowieka o terrorystycznym nazwisku i sru...

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2013-03-24 20:51:04
    Od: pixell <p...@g...com>

    W dniu 2013-03-22 12:53, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > rozbije??
    >
    > Wytłumaczcie mi o co oni chcą go skarżyć, bo się już gubię...

    "Sąd Rejonowy Warszawa-Środmieście zdecydował wczoraj, że śledztwo ws.
    nieprawidłowości w przygotowaniu przez osoby cywilne wizyt w Katyniu 7 i
    10 kwietnia 2010 r. zostanie wznowione. Sąd uwzględnił zażalenie na
    umorzenie śledztwa, które złożyli bliscy prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

    Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga umorzyła to śledztwo 30 czerwca
    zeszłego roku. Jednak w ocenie sądu "dopiero po dopuszczeniu do śledztwa
    pokrzywdzonych w sprawie, po ewentualnej inicjatywie dowodowej z ich
    strony, możliwa będzie ponowna ocena sprawy i podjęcie prawidłowej,
    merytorycznej decyzji przez prokuraturę".

    Najpierw czytamy (jak słusznie zauważył jeden z kolegów - od uszu to
    jest laryngolog, nie psp), potem staramy się zrozumieć, najlepiej do
    skutku, a dopiero potem piszemy. OK?

    pozdrawiam serdecznie

  • 20. Data: 2013-03-24 21:00:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.03.2013 20:51, pixell pisze:

> [...]
    >
    > Najpierw czytamy (jak słusznie zauważył jeden z kolegów - od uszu to
    > jest laryngolog, nie psp), potem staramy się zrozumieć, najlepiej do

    Drogi sralo-mąrdalo!

    Primo:
    http://fakty.interia.pl/wywiady/news-hofman-arabski-
    trafi-na-lawe-oskarzonych-oskarza-go-jaroslaw,nId,94
    5172
    (prywatnie mieli go skarżyć, jakby to powyższe umorzenie było skuteczne)

    Secundo: w twoich cytatach nie ma informacji, co konkretnie mu można
    zarzucić. "Nieprawidłowości" mogą oznaczać wszystko, włącznie z brakiem
    zamówionego kawioru.