  • Data: 2004-02-16 09:06:21
    Temat: Re: Apteka
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj kupowalem prezerwatywy w calodobowej aptece. Byla to godzina okolo
    2
    > am. Pani "starsza" powiedzala, ze sa tylko jedne prezerwatyty i bedzie to
    > drogo kosztowalo. Zalezalo mi na nich wiec nie liczyla sie cena. Po chwili
    > przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl. Zaplacilem i bylem happy.
    > Zdziwilem sie pozniej jak zobaczylem, ze na pudelku jest nalkejka z cena
    > 7.35 zl. Przypomnialo mi sie, ze nie dostalem paragonu za ten zakup.
    Ciekaw
    > jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"?

    IMO tak. Jeżeli na jednostkowym egzemplarzu towaru umieszczona jest cena, to
    sprzedawca zobligowany jest do jego sprzedania za tę cenę.
    Przynajmniej tak było do niedawna (sam skorzystałem kiedyś z tego prawa,
    choć nie dotyczyło to artykułu pierwszej potrzeby, jak w Twoim przypadku).

    --
    Pozdrowienia
    Jotte