1. Data: 2004-02-15 23:04:47
Temat:Apteka
Od:"Brus" <b...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj kupowalem prezerwatywy w calodobowej aptece. Byla to godzina okolo 2
am. Pani "starsza" powiedzala, ze sa tylko jedne prezerwatyty i bedzie to
drogo kosztowalo. Zalezalo mi na nich wiec nie liczyla sie cena. Po chwili
przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl. Zaplacilem i bylem happy.
Zdziwilem sie pozniej jak zobaczylem, ze na pudelku jest nalkejka z cena
7.35 zl. Przypomnialo mi sie, ze nie dostalem paragonu za ten zakup. Ciekaw
jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"? Z gory dzieki za ewentualne
odpowiedzi.

pozdr.
Brus

2. Data: 2004-02-15 23:52:09
Temat:Re: Apteka
Od:"margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj kupowalem ...godzina okolo 2am
> przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl.....nalkejka z cena 7.35 zl.
> czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"?

Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

3. Data: 2004-02-15 23:57:39
Od:"Brus" <b...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

Thx.

pozdr.
Brus

4. Data: 2004-02-16 00:22:41
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brus" <b...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

Apteki w nocy coś tam doliczają do ceny. Ale na paragonie powinna być
kwota przez Ciebie zapłacona.

5. Data: 2004-02-16 04:53:50
Od:"ppsik" <p...@p...onet(dot)pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margaritka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c0p0ng$t8t$...@a...news.tpi.pl...

> Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia nocnych
dyzurow?

6. Data: 2004-02-16 06:25:03
Od:scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ppsik napisał:
> do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia nocnych
> dyzurow?

apteki to prywatne firmy, a trudno do czegos zobligowac prywatna firme.. :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2004-02-16 07:29:24
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. lutego 2004 07:25 opublikowane na
pl.soc.prawo podpisane scream:

> apteki to prywatne firmy, a trudno do czegos zobligowac prywatna firme..
> :)

taaaa... Apteki są prywatne, ale dużury pełnić muszą. Prywatne
przedsiębiorstwa też podlegają regulacjom prawnym, nie wiedziałeś?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

8. Data: 2004-02-16 09:06:21
Od:"Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ciekaw
> jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"?

IMO tak. Jeżeli na jednostkowym egzemplarzu towaru umieszczona jest cena, to
sprzedawca zobligowany jest do jego sprzedania za tę cenę.
Przynajmniej tak było do niedawna (sam skorzystałem kiedyś z tego prawa,
choć nie dotyczyło to artykułu pierwszej potrzeby, jak w Twoim przypadku).

--
Pozdrowienia
Jotte

9. Data: 2004-02-17 16:12:59
Od:"pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:c0p0ng$t8t$...@a...news.tpi.pl...

> do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia

no to przeciez pelnia dyzury

10. Data: 2004-02-19 15:18:18
Od:Janusz <j...@n...automex.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jotte wrote:

> 2
> Ciekaw

W wiekszosci aptek pelniacych dyzur nocny jest naliczana dodatkowa oplata.
Wysokosc dodatkowej oplaty jest zazwyczaj podana na wywieszonej kartce.
Opłata jest doliczana do każdego sprzedawanego artykułu.

--
pozdrawiam,
Janusz