  • 1. Data: 2004-02-15 23:04:47
    Temat: Apteka
    Od: "Brus" <b...@p...gda.pl>

    Wczoraj kupowalem prezerwatywy w calodobowej aptece. Byla to godzina okolo 2
    am. Pani "starsza" powiedzala, ze sa tylko jedne prezerwatyty i bedzie to
    drogo kosztowalo. Zalezalo mi na nich wiec nie liczyla sie cena. Po chwili
    przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl. Zaplacilem i bylem happy.
    Zdziwilem sie pozniej jak zobaczylem, ze na pudelku jest nalkejka z cena
    7.35 zl. Przypomnialo mi sie, ze nie dostalem paragonu za ten zakup. Ciekaw
    jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"? Z gory dzieki za ewentualne
    odpowiedzi.

    pozdr.
    Brus

  • 2. Data: 2004-02-15 23:52:09
    Temat: Re: Apteka
    Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl>

    > Wczoraj kupowalem ...godzina okolo 2am
    > przyniosla mi durexy i powiedziala 9.90 zl.....nalkejka z cena 7.35 zl.
    > czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"?

    Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

  • 3. Data: 2004-02-15 23:57:39
    Od: "Brus" <b...@p...gda.pl>

    > Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

    Thx.

    pozdr.
    Brus

  • 4. Data: 2004-02-16 00:22:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Brus" <b...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

    Apteki w nocy coś tam doliczają do ceny. Ale na paragonie powinna być
    kwota przez Ciebie zapłacona.

  • 5. Data: 2004-02-16 04:53:50
    Od: "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl>

    Użytkownik margaritka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c0p0ng$t8t$...@a...news.tpi.pl...

    > Apteki w nocy dodaja sobie marze ok 2-3zl za sam fakt obslugi w nocy

    do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia nocnych
    dyzurow?

  • 6. Data: 2004-02-16 06:25:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik ppsik napisał:
    > do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia nocnych
    > dyzurow?

    apteki to prywatne firmy, a trudno do czegos zobligowac prywatna firme.. :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2004-02-16 07:29:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. lutego 2004 07:25 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane scream:

    > apteki to prywatne firmy, a trudno do czegos zobligowac prywatna firme..
    > :)

    taaaa... Apteki są prywatne, ale dużury pełnić muszą. Prywatne
    przedsiębiorstwa też podlegają regulacjom prawnym, nie wiedziałeś?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2004-02-16 09:06:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

> [...]
    Ciekaw
    > jestem czy ta aptekarka "zrobila mnie w konia"?

    IMO tak. Jeżeli na jednostkowym egzemplarzu towaru umieszczona jest cena, to
    sprzedawca zobligowany jest do jego sprzedania za tę cenę.
    Przynajmniej tak było do niedawna (sam skorzystałem kiedyś z tego prawa,
    choć nie dotyczyło to artykułu pierwszej potrzeby, jak w Twoim przypadku).

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 9. Data: 2004-02-17 16:12:59
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:c0p0ng$t8t$...@a...news.tpi.pl...

    > do lekow tez doliczaja?? czy apteki nie sa zobligowane do pelnienia

    no to przeciez pelnia dyzury

  • 10. Data: 2004-02-19 15:18:18
    Od: Janusz <j...@n...automex.pl>

    Jotte wrote:

    > 2
    > Ciekaw

    W wiekszosci aptek pelniacych dyzur nocny jest naliczana dodatkowa oplata.
    Wysokosc dodatkowej oplaty jest zazwyczaj podana na wywieszonej kartce.
    Opłata jest doliczana do każdego sprzedawanego artykułu.

    --
    pozdrawiam,
    Janusz