    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Date: Sat, 21 Feb 2015 11:40:02 +0100

    W dniu 2015-02-21 o 00:27, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Jako ciekawostkę powiem, że mieszkam w bloku z 1995 roku i też nie mam
    > AZART-u. Bo wtedy spółdzielnia podpisała umowę z lokalnym dostawcą
    > kablówki, który zobowiązał się dostarczać AZART (TVP + Polsat, potem
    > jeszcze TVN) po cenie konserwacji infrastruktury, jednocześnie oferując
    > pełną kablówkę za rozsądne na ówczesne czasy pieniądze.
    >
    > Tylko że ta lokalna kablówka została potem wykupiona przez PTK, którą z
    > kolei przejęło UPC. Jeszcze PTK dostarczała tani AZART. Natomiast UPC to
    > skurwysyńskie cwaniaczki z miodem w uszach. Obsługę klienta zajmują się
> [...]
    UPC to dawne PTK, zmieniła się tylko nazwa i właściciel,
    pracownicy i infrastruktura bez zmian.
    W jakim mieście masz takie problemy ?
    Z tego co wiem UPC dostarczał "pakiet obowiązkowy" czyli
    programy dostępne z "powietrza" w cenie azartu czyli za
    dosłownie kilka złotych.
    Jeśli tego teraz nie robi to zamiast tracić czas na rozmowę z
    osobami mało decyzyjnymi pisz pismo. Jak będziesz miał na papierze
    że im się nie opłaca to podasz ich do sądu.