  • Data: 2015-02-22 08:25:59
    Temat: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:mc9p3o$fmq$1@usenet.news.interia.pl...

    > Koszt około 500 zł raz na nie wiem ile lat.
    > (2 dekodery(po około 100zł) + anteny(po około 100zł) + reszta
    > dupereli(100zł))
    > Na jednej antenie i 1 dekoderku może być za słaby sygnał, w zasadzie jednak
    > sygnał ze zbiorczej powinien być silniejszy, ale inne zakłucenia się
    > pojawiają.

    Aktualnie wszystkie sprzedawane anteny maja fabryczny wzmacniacz antenowy, wiec
    wystarczy jedna antena na wiele telewizorów.
    Dekodery DVB-T potrzebne są tylko do telewizorów starego typu. W przypadku parteru
    należy zamontować antenę o dużym zysku (niekoniecznie ze wzmacniaczem). Jeżeli
    ośrodek nadawczy znajduje sie po drugiej stronie bloku, to najlepiej zamontować
    antenę na dachu (wtedy wzmacniacz jest konieczny) .
    A tak wogóle to najlepiej wypiąć sie na Spółdzielnię Mieszkaniową (szkoda zdrowia i
    nerwów).

    pozdr

    ---
    Avast.