  • 1. Data: 2004-02-09 15:16:51
    Temat: Anna Kosut "Zasiłek dla bezrobotnych"
    Od: "Jacobo" <B...@p...onet.pl>

    Witam .
    Potrzebuje publikacji na temat :"Komentarz do ustawy o zatrudnieniu i
    przeciwdziałaniu bezrobociu."
    Prosz o linki badz jakies namiary w sieci o książce pani Anny Kosut "Zasiłek
    dla bezrobotnych "
    Pisze prace na ten temat i mam problemy z wyszukaniem materiałow jak by ktoś
    cos ktoś widział w sieci prosze o podanie linka.
    Jacob

  • 2. Data: 2004-02-09 16:48:35
    Temat: Re: Anna Kosut "Zasiłek dla bezrobotnych"
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    ktoś
    > cos ktoś widział w sieci prosze o podanie linka.

    publikacji nie mam, a co chcesz dokladnie wiedziec?

  • 3. Data: 2004-02-09 18:32:24
    Od: "Jacobo" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > publikacji nie mam, a co chcesz dokladnie wiedziec?
    Musze napisac prace na taki temat:"Komentarz do ustawy o zatrudnieniu i
    przeciwdziałaniu bezrobociu.

  • 4. Data: 2004-02-09 18:54:16
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Musze napisac prace na taki temat:"Komentarz do ustawy o zatrudnieniu i
    > przeciwdziałaniu bezrobociu.

    a moze lepiej Kabaj?

    Jean

  • 5. Data: 2004-02-09 19:08:33
    Od: "Jacobo" <B...@p...onet.pl>

    > a moze lepiej Kabaj?
    a co to jest Kabaj?????????hm,....

  • 6. Data: 2004-02-09 19:11:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > a co to jest Kabaj?????????hm,....

    gugle Twoim przyjacielem ;)

    Jean

  • 7. Data: 2004-02-09 19:27:51
    Od: "Jacobo" <B...@p...onet.pl>

    > gugle Twoim przyjacielem ;)
    Hm nic mi to nie dało nie szukam książki do kupna tylko publikacji na ten
    temat

  • 8. Data: 2004-02-09 19:39:10
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Hm nic mi to nie dało nie szukam książki do kupna tylko publikacji na ten
    > temat

    niestety tej pani nie znam, moze ktus inny ma jakies namiary