  • 1. Data: 2004-02-09 14:42:21
    Temat: komorka i nauczyciel
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    czy nauczyciel ma prawo zabrac uczniowi telefon, gdy ten na lekcji robil cos
    z tym telefonem?
    czy ma prawo zabrac i powiedziec ze odda na drugi dzien?
    sytuacja ma sie tak ze nauczycielka zabrala mi telefon, a ja w tym czasie
    sprzedaje auto i numer w ogloszeniu jest podany na komorke, a takze jest mi
    ta komorka potrzebna do kontaktowania sie ze znajomymi i nie tylko, jesli
    nie odbiore to moge stracic troche kasy...
    albo jak nie bede mial z czego zadzwonic...
    dadam iz jestem juz pelnoletni, a za telefon place ok 250-350 zl na
    miesiac..
    szkola - Liceum Ogolnoksztalcace
    jak zmusic nauczyciela do oddania tego telefonu wczesniej?
    jest na to jakis przepis?
    albo cos?
    przeciez jest to jesli sie nie myle przywlaszczenie..

    pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2004-02-09 14:52:57
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > czy nauczyciel ma prawo zabrac uczniowi telefon, gdy ten na lekcji robil
    cos
    > z tym telefonem?
    > czy ma prawo zabrac i powiedziec ze odda na drugi dzien?

    raczej nie miał prawa. Natomiast powinien był Ciebie wyrzucić z zajęć za
    takie a nie inne podejscie.

    ST

  • 3. Data: 2004-02-09 14:54:07
    Od: "John" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy nauczyciel ma prawo zabrac uczniowi telefon, gdy ten na lekcji robil
    cos
    > z tym telefonem?
    > dadam iz jestem juz pelnoletni
    Masz pecha. Czasami rozumu nie przybywa z wiekiem tak szybko jak powinno.
    Musisz poczekać.

    > jest na to jakis przepis?
    Poszukaj w książce kucharskiej.

    J.

  • 4. Data: 2004-02-09 14:58:56
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    ale smieszne, tylko zrozum to ze ja od przeszlo pol roku mam pierwszy raz
    wylaczony telefon,
    ja miesiecznie wydzaniam, jakies 200 minut a smsow wysylam ok 500, a
    dzisiaj moge stracic troche kasy przez to ze bede mial wylaczony telefon,

    a co do wyrzucenia z zajec to bym sie zgodzil, bo dokladnie 2 minuty do
    dzwonka byly...

  • 5. Data: 2004-02-09 15:04:20
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > a co do wyrzucenia z zajec to bym sie zgodzil, bo dokladnie 2 minuty do
    > dzwonka byly...

    Gdybym byl Toba nie oddałbym mu tego telefonu. Tak jak nie oddałbym mu
    niczego innego co jest prywatna wlasnoscia.

    ST

  • 6. Data: 2004-02-09 15:21:29
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    w sumie masz racje hyh glupi ja nie pomyslalem.. ale czlowiek uczy sie na
    bledach...

    Michu

  • 7. Data: 2004-02-09 15:39:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Misiek wrote:

    > w sumie masz racje hyh glupi ja nie pomyslalem.. ale czlowiek uczy sie na
    > bledach...
    >
    > Michu

    Po prostu burak jestes...
    trzeba bylo przekierunkowac polaczenia na inny numer...

    A ta w ogole to po jaka ..piiiiiiiii... chodzisz do tej szkoly ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-02-09 16:00:18
    Temat: Odp: komorka i nauczyciel
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Misiek <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c0868f$4b8$...@n...onet.pl...
    > czy nauczyciel ma prawo zabrac uczniowi telefon, gdy ten na lekcji robil
    cos
    > z tym telefonem?

    Czytać i pisać umiesz jak widać .
    To na jaką cholerę chodzisz do tej szkoły.
    Pora zakończyć edukację . Taką budę olej ciepłym moczem!!!!!!!!!!

  • 9. Data: 2004-02-09 17:16:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c0877i$bor$1@news.onet.pl>, Misiek wrote:
    > ale smieszne, tylko zrozum to ze ja od przeszlo pol roku mam pierwszy raz
    > wylaczony telefon,
    > ja miesiecznie wydzaniam, jakies 200 minut a smsow wysylam ok 500,

    Ja jestem pod wrażeniem, a Wy?

    Renata

  • 10. Data: 2004-02-09 18:03:42
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    no po to chodze zeby miec jakies wyksztalcenie, bo teraz bez papierka to
    zadnej przyszlosci...