  • 11. Data: 2009-08-27 22:35:22
    Temat: Re: Allegro - zastrzeżenie dowodu ??!?!?!
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl> napisał w wiadomości mnie "zlodziejem
    " - bo to to grube przegiecie ...
    > Co do majla z prosba o wyjasnienie - poki co nie odpowiada ...

    e-maile wysyłaj mu przez allegro żeby w systemie został ślad będziesz
    czysty. Nie możesz domyslać się co autor miał na myśli - numeru aukcji nie
    podał. A taki tytuł przelewu jaki podałeś jest co najmniej dziwny.

  • 12. Data: 2009-08-27 23:13:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Minotaur pisze:

    > Z drugiej strony fakt, poza kwota ktora by sie zgadzala - to Kupujacy mogl
    > namieszac moje dane z aukcja od kogos innego - co nie zmienia dziwnego wpisu
    > w tytule ( dla mnie o totalnie niezrozumialej
    > motywacji)

    A czy nie prościej byłoby zwyczajnie spytać tego kupującego, hmm?

    Może zwyczajnie się rąbnął podczas kopiuj-i-wklej przy tworzeniu przelewu?

  • 13. Data: 2009-08-27 23:18:39
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    > Albo np. ze zabezpiecza dowody rejestracyjne lub osobiste przed kradzieza
    > (np. oprzez foliowanie).

    Kurde to jest mysl .. sa jakies firmy tym sie zajmujace ? moze byc cos
    takiego - imie, nazwisko ZASTRZEŻENIE DOWODU-Kradzież
    i to by oznaczalo nazwe wlasna ??:)
    Z drugiej strony nie tlumaczy to braku konktaktu mimo logowania sie na
    Allegro i moich prosb o wyjasnienie ...

  • 14. Data: 2009-08-27 23:53:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Witam :)
    >
    > Wystawilem pewna zbedna mi rzecz na Allegro - mala wartosc kilakdziesiat
    > zlotych, uzywna. Ktos to zakupil, do tej pory normalnie ... dzisiaj w
    > tytule przelewu znajduje wpis " ZABEZPIECZNIE DOWODU -KRADZIEŻ"

    A zdjecie tego przedmiotu sam zrobiles, czy tez moze ukr.., znaczy,
    wykorzystales z innych aukcji?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-08-28 06:26:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:6i8jm6-f5m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Litości... Kto teraz w banku patrzy na tytuły przelewów??

    a to zalezy czy sam dokonujesz przelewu, czy robisz to telefonicznie ;)

  • 16. Data: 2009-08-28 09:05:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:6i8jm6-f5m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > a to zalezy czy sam dokonujesz przelewu, czy robisz to telefonicznie ;)

    Biorąc pod uwagę różnicę kosztów robienie przelewów telefonicznie nie ma
    większego sensu. Taniej wychodzi te kilka pakietów transmisji GPRS na
    połączenie się z internetową stroną banku i zrobienie przelewu przez
    internet - większość współczesnych telefonów powinna sobie z tym poradzić.

  • 17. Data: 2009-08-28 09:56:50
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Minotaur pisze:
> [...]
    > przelewu znajduje wpis " ZABEZPIECZNIE DOWODU -KRADZIEŻ" Adres Kupujacego
    Cóż, bazując na własnych doświadczeniach:] mogę zaproponować dość
    trywialne wytłumaczenie:

    Ktoś wystawiał Ci przelew przez internet (bo jeśli przelew na papierze
    to tłumaczenie odpada) a jednocześnie szukał czegoś więc kopiował sobie
    szukaną frazę "zabezpieczenie dowodu -kradzież". Układ słów (o ile
    dokładnie przepisałeś świadczy to tym że szukał o zabezpieczeniach
    dowodów za wyjątkiem słowa "kradzież".
    Chciał skopiować sobie tytuł aukcji z maila ale coś mu nie wyszło, więc
    wkleiło mu się to co miał wcześniej skopiowane czyli te słowa kluczowe.
    Może to teoria naciągana, ale mogło się zdarzyć. Tylko z drugiej strony
    dlaczego (wbrew zdrowemu rozsądkowi) jak się zorientował co się stało to
    nie zadzwonił/napisał z wyjaśnieniem?

    --
    pozdrawiam
    MZ

  • 18. Data: 2009-08-28 10:58:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:h8jkm6-tnn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Biorąc pod uwagę różnicę kosztów robienie przelewów telefonicznie nie ma
    > większego sensu.

    dla ciebie nie ma, dla niektorych jest, albo po prostu okolicznosci ich do
    tego zmuszaja

  • 19. Data: 2009-08-28 15:01:47
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Minotaur pisze:
    [...]

    > Towaru jednak nie wysle bo nie chce byc w nic wrobiony - pozatym nie chce
    > miec nic wspolnego z kims kto szasta "kradziezami" na oslep. Natomiast co
    > robic dalej nadal nie wiem ...
    > Pieniadze mam ochote zwrocic bo nie lubie przywlaszczac sobie nie swoich
    > mimo wszytsko ... pozatym cholera wie czy przez takie samowolne
    > "zatrzymanie" dopiero sobie nie mozna narobic kloptow ...

    Dlaczego nie napiszesz do Allegro? Sprawdziliby co trzeba, pouczyli co
    masz dalej robić.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-08-28 21:03:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4hgjm6-ggm.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A czy nie prościej byłoby zwyczajnie spytać tego kupującego, hmm?
    > Może zwyczajnie się rąbnął podczas kopiuj-i-wklej przy tworzeniu
    > przelewu?

    Z treściwątku wynika, ze pytał i nie uzyskał odpowiedzi.