  • 11. Data: 2008-04-29 12:28:15
    Temat: Re: Allegro - moja pomylka - pytanie
    Od: "glizda" <h...@o...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał
    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:fv73aa$n60$1@news.onet.pl...

    > jednakże oferowanie wyboru jest również niezgodne z regulaminem allegro...

    No nie do końca jestem przekonany czy niezgodna. Analogcznie niezgodne z
    regulaminem są aukcje oferujące np. dany ciuszek w różnych kolorach?
    Przecież to nagminne.
    Tak czy owak to już jest sprawa tylko między allegro a sprzedającym i nie ma
    żadnego znacenia w sporze z kupującym.

  • 12. Data: 2008-04-29 13:08:43
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    dekazzze pisze:
    > jednakże oferowanie wyboru jest również niezgodne z regulaminem allegro...

    Nie rozmawiamy o regulaminie allegro :)
    Regulamin allegro to sprawa miedzy sprzedajacym a allegro.
    Jakikolwiek zakup/sprzedaz opisuja odpowiednie zapisy KC, a allegro nie
    jest absolutnie strona tych dzialan.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 13. Data: 2008-04-29 13:23:50
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Nie rozmawiamy o regulaminie allegro :)
    > Regulamin allegro to sprawa miedzy sprzedajacym a allegro.
    > Jakikolwiek zakup/sprzedaz opisuja odpowiednie zapisy KC, a allegro nie
    > jest absolutnie strona tych dzialan.

    Dokladnie , co najwyzej allegro moze ci dac ostrzezenie , a w
    ostatecznosci zawiesic konto (ale mysle ze jesli im ladnie napiszesz,
    dolaczysz wszystkie maile itd to nie bedzie wiekszych problemow z allegro)

  • 14. Data: 2008-04-29 18:32:39
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dokładnie.
    Niech najpierw kupujący wysle Ci pieniadze, z góry.

    Później Ty wyslij mu 1 sztukę.

    Tylko koniecznie juz teraz zarchiwizuj stronę aukcji (zapisz w postaci pliku *.mht,
    dodatkowo np. wydrukuj w kolorze,
    nawet do pliku pdf czy gif).
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-04-29 19:56:02
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    Moim zdaniem generalnie kupujący ma prawo do 3 przedmiotów za cenę kup
    teraz w aukcji która przedstawiasz. Podanie że cena dotyczy 1 sztuki
    może oznaczać że sztuką jest właśnie konkretna aukcja. Ponadto nawet
    inne odczytanie słowa "sztuka" np. jako pojedyńczy przedmiot również
    nie oznacza że sprzedający może zbyc osobe licytujaca i powiedzieć, że
    trzeba było czytać dokładnie opis. Można czytać dokładnie opis, a
    najdokładniej treść oferty, a z treści oferty dość jasno wynika że
    sztuką-pozycją będącą przedmiotem aukcji są 3 przedmioty "x 3".

    Natomiast w konkretnym przypadku skoro kupujący podejrzewał błąd i o
    tym powiedział to nie ma szans, może mieć kłopoty za próbę wyzyskania
    błędu - a to jest przestępstwo.

    Pzdr,

  • 16. Data: 2008-04-30 13:21:09
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    witam,

    dziekuje za odpowiedzi

    i chcialbym zapytac czy w dobie dzisiejszych przepisow -email jest
    uwazany
    za korespondencje? chodzi mi o to czy korespondencja mejlowa brana
    jest pod uwage przez sad? jako dowod
    czy nie ma wiekszego znaczenia? bo ow Kupujacy twierdzi ze email nie
    ma znaczenia dla sadu...

    pozdrawiam!

  • 17. Data: 2008-04-30 16:10:38
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > jest pod uwage przez sad? jako dowod
    > czy nie ma wiekszego znaczenia? bo ow Kupujacy twierdzi ze email nie

    Sad bierze pod uwage to, co uwaza za stosowne i wiarygodne w ocenie Sadu.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 18. Data: 2008-05-06 06:13:26
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > aukcja = http://www.allegro.pl/show_item.php?item=353736348
    >
    > kwoty oczywiscie moim zdaniem nie sa warte aby isc z tym do sadu.
    >
    > w tytule sa wymienione 3 efekty bossa
    > w tresci napisane jest ze cena dotyczy sztuki.
    >
    > zapomnialem kliknac opcji ze sa wystwione 3 sztuki co pojawilo by sie
    > rowniez jako tekst nad opisem...

    " !!! uwaga - cena za sztuke !!!"

    Jak dla mnie to sprzedałeś jedną sztukę.
    Pozostałe dwie możesz zechcieć sprzedać na innych aukcjach.
    No chyba, że delikwent zapłaci 660zł, to wtedy możesz wysłać mu wszystkie 3.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 19. Data: 2008-05-06 06:27:14
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik AmtoPm napisał:

    > Moim zdaniem generalnie kupujący ma prawo do 3 przedmiotów za cenę kup
    > teraz w aukcji która przedstawiasz. Podanie że cena dotyczy 1 sztuki
    > może oznaczać że sztuką jest właśnie konkretna aukcja.

    Moim zdaniem nie może. Na tej konkretnej aukcji są 3 sztuki przedmiotu.
    Kupujący wylicytował jedną sztukę, nie trzy.

    > Ponadto nawet
    > inne odczytanie słowa "sztuka" np. jako pojedyńczy przedmiot również

    Sztuka - <<pojedynczy przedmiot, roślina lub zwierzę jakiegoś gatunku>>
    za: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sztuka

    Te 3 sztuki razem to mógłby być "komplet", ale to słowo nie pojawia się
    w aukcji.

> [...]
    > najdokładniej treść oferty, a z treści oferty dość jasno wynika że
    > sztuką-pozycją będącą przedmiotem aukcji są 3 przedmioty "x 3".

    Dla mnie z treści oferty wynika, że przedmiotem aukcji jest jedna sztuka
    czegoś tam do gitary, tyle że sprzedający posiada ich 3 sztuki. Po
    zakończonej aukcji kupujący może sobie wybrać który egzemplarz chce.

    > Natomiast w konkretnym przypadku skoro kupujący podejrzewał błąd i o
    > tym powiedział to nie ma szans, może mieć kłopoty za próbę wyzyskania
    > błędu - a to jest przestępstwo.

    A to niech się inni wypowiedzą.

    Prośba - odpisuj POD postami.

    --