  • 81. Data: 2019-06-01 13:36:16
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-01, cyklista <c...@k...pl> wrote:
    > Skoroś taki inteligenty to powiedz jak ta stopka łamie netykietę skoro
    > tak bardzo jej nie lubisz że aż wyzywasz i chcesz usuwać?

    1. Ma więcej niż 80(79) znaków w lini.
    2. Ma błędny ogranicznik ---

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2019-06-03 08:24:59
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > 1. Ma więcej niż 80(79) znaków w lini.
    > 2. Ma błędny ogranicznik ---

    \ i to jest konkret i to porawie

  • 83. Data: 2019-06-03 08:26:07
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    cef pisze:

    > Taka stopka prawie nikomu nie przeszkadza, świadczy jednak
    > o pewnej nieudolności piszącego.
    > Nie Ty pierwszy się o to potykasz - pogugluj i dowiedz się jak usunąć.
    > Potem możesz wysłać kilka postów bez tej stopki, żeby pokazać, że dałeś
    > radę
    > a potem możesz ją przywrócić, żeby pokazać jaki jesteś debeściak
    > (czy tam dla niektórych młot w zależności od tego jak się tym ludzie
    > ekscytują)

    I przywrócę bo taka stopka po goglowaniu i czytaniu zrobi mi lepiej niż
    gorzej, a kto mądry będzie wiedział dlaczego.

  • 84. Data: 2019-06-03 15:32:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-03 o 08:26, cyklista pisze:

    > I przywrócę bo taka stopka po goglowaniu i czytaniu zrobi mi lepiej niż
    > gorzej, a kto mądry będzie wiedział dlaczego.

    To słaboś googlował... Taka stopka jedynie co to denerwuje parę osób
    oraz daje informacje potencjalnym włamywaczom, jak dostać się do Twojego
    kompa, wyżej podawałem link do filmiku.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 85. Data: 2019-06-04 10:46:01