  • 11. Data: 2005-11-09 10:16:04
    Temat: Re: Allegro.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Na jakiej podstawie mieli mu blokować? Na zasadzie loterii?

    W mojej aukcji zalicytowal w ostatniej chwili jakies czlowiek co mial dane :

    Pedal Roman
    ul. pedalska itp.

    Takie cos to powinno byc blokowane jakos automatycznie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-11-09 10:20:24
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "FlashT" wystukał taki tekst:

    > Dziekuje za jedyna sensowna odpowiedz. Mysle ze moze byc trudno ze
    > znalezieniem goscia, bo dane jakie podal sa na 100% falszywe. A jesli
    > chodzi o IP i te sprawy to wiadomo jak to jest... wiekszosc
    > providerow trzyma logi gora przez 2 tygodnie... a oczywiscie zanim
    > moglem zglosic roszczenie o zwrot prowizji (ktory wydawalo mi sie, ze
    > zawiera rowniez oplaty przy wystawianiu), musialo minac przynajmniej
    > 7 dni... kolejne 7 czekalem na zwrot.

    trzeba było zablokowac kopertki, rozumiem że miałeś wykupione wszystkie
    opcje i KT
    napisz prośbę do allegro o zwrot kosztów wystawienia, ew. możliwość
    wystawienia tej samej aukcji w tych samych opcjach bez opłat... takie sprawy
    załatwiane są indywidualnie

    następnym razem napisz na właściwszą grupę tj. alt.pl.allegro
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 13. Data: 2005-11-09 13:40:20
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawy
    > załatwiane są indywidualnie
    >
    > następnym razem napisz na właściwszą grupę tj. alt.pl.allegro

    Problem w tym ze gostek nawet potwierdzil chec udzialu w aukcji mailowo...
    :/

  • 14. Data: 2005-11-09 13:46:18
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Musi aktywować konto jak SPRZEDAJE a nie jak KUPUJE. Ja mam
    > tylko takie małe pytanie. Kiedy zamierzasz przeczytać w końcu pomoc
    > Allegro? Bo co chwilę wyskakujesz z jakimiś rewelacjami nie zadając sobie
    > trudu by je najpierw zweryfikować

    Sobie zaloz konto i zobacz zanim bzdury zaczniesz pisac. Tak sie sklada ze
    ostatnio (albo i nie ostatnio) cos zmienili i jak chcesz zalicytowac, to ci
    kaze wyslac formularz aktywacji konta, inaczej nici z licytacji. A rewelacje
    wynikaja tylko i wylacznie z twojej nieumiejetnosci czytania oraz braku
    aktualnej wiedzy.

    Tak w nawiasie to jestes zablokowany, wiec mozesz na to nie odpisywac.

  • 15. Data: 2005-11-09 20:05:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    FlashT napisał(a):

    > Sobie zaloz konto

    Mam od czterech lat, Kolego

    > i zobacz zanim bzdury zaczniesz pisac.

    Sam sobie zobacz

    http://allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=331

    i zastanów się co piszesz

    A może masz jakieś problemy ze zrozumieniem?

    >Tak sie sklada ze
    > ostatnio (albo i nie ostatnio) cos zmienili i jak chcesz zalicytowac, to ci
    > kaze wyslac formularz aktywacji konta, inaczej nici z licytacji.

    Bzdury totalne. Aktywacja konta jest niezmieniona od kilku lat

    > A rewelacje
    > wynikaja tylko i wylacznie z twojej nieumiejetnosci czytania oraz braku
    > aktualnej wiedzy.

    Stanu Twojej wiedzy z litości nie skomentuję a co do umiejętności czytania
    to proponuję wykupić jakiś kurs :>

    > Tak w nawiasie to jestes zablokowany, wiec mozesz na to nie odpisywac.

    Aż usiadłem z wrażenia :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2005-11-10 07:18:31
    Od: "Waldemar Jaworski" <w...@a...pl>

    > Bzdury totalne. Aktywacja konta jest niezmieniona od kilku lat

    Proponuje sie nad soba zastanowic Panie Markusie Sprungk. Nie dosc ze Pan nie ma
    racji, to jeszcze zachowuje sie Pan jak rozpuszczony bachor. Obrazanie ludzi to
    naprawde nie sposob na dostanie cukierka.

    Pozdrawiam
    Waldemar Jaworski