  • 1. Data: 2005-11-08 18:02:42
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "kaek" <d...@i...pl>

    Witam
    Moja dziewczyna pracuje na umowe zlecenie (jednoczesnie studiuje dziennie)
    na czas określony (do lipca przyszlego roku). W umowie nie ma zadnego zapisu
    co do okresu ewentualnego wypowiedzenia umowy. Jest tylko adnotacja, ze
    sprawy nie zawarte w umowie reguluje kodeks cywilny.
    Teraz pytanie: z jakim wyprzedzeniem moze taka umowa zostac wypowiedziana
    (rozwiazana)?

  • 2. Data: 2005-11-08 20:52:30
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "kaek" wystukał taki tekst:
    > Witam
    > Moja dziewczyna pracuje na umowe zlecenie (jednoczesnie studiuje
    > dziennie) na czas określony (do lipca przyszlego roku).

    to pracuje na umowe zlecenie, czy ma umowę o pracę na czas określony?
    a może chodziło ci że studiuje na czas okreslony ;-P
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 3. Data: 2005-11-08 21:14:26
    Od: "kaek" <d...@i...pl>

    Użytkownik "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu> napisał w wiadomości
    > to pracuje na umowe zlecenie, czy ma umowę o pracę na czas określony?

    umowa zlecenie

    > a może chodziło ci że studiuje na czas okreslony ;-P

    oby ten czas okreslony zamknal sie w 5 latach ;-)