  • 41. Data: 2005-02-25 01:19:47
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cvlqu8$24ve$1@node2.news.atman.pl...

    > A z ciekawości

    Jeszcze jedno mnie ciekawi:-)). Ile masz lat albo ile promili w tej chwili
    we krwi, ze nie potrafisz sobie ustawić własciwie zegara w komputerze?
    Odpisuję Ci o 2 w nocy na Twój post, który napiszesz za 8 godzin :PP

    HaNkA>

  • 42. Data: 2005-02-25 01:32:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Nawet jesli nie bedzie oskarzony o prowadzenie po pijaku, to moze jednak
    > o picie w miejscu publicznym.

    z całym szacunkiem, ale to również nie jest zabronione
    ustawa zabrania picia na ulicach, w parkach i placach

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 43. Data: 2005-02-25 02:21:44
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przez całą dyskotekę nic nie pijesz? Toż to już nie oszczędność - to skrajne
    > skąpstwo :PP Jakie Fajne dziewczyny/chłopaki bawią sie cała noc z kolesiem,
    > który przez 7 godzin im nawet drinka nie postawi?? :P

    Dziewczyna pijąca w dyskotece drinka postawionego przez gościa ktróy sam
    nie pije? Gdzie takie robią? NIe żebym coś sugerował ale to grozi małym
    198kk.

    --
    Jak najlepiej kogoś udupić?
    Wysłać mu maila z dziecięcą pornografią.

  • 44. Data: 2005-02-25 06:53:05
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "transwestyta" <m...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cvlrrg$25et$1@node2.news.atman.pl

    > Nie.. koleś, czyli ja, wyłączył silnik i wyciągnął kluczyki przed
    > pociągnięciem pierwszego łyka. I oni - policjanci - to widzieli.

    ROTFL Ze 100 - 200 metrów widzieli, że nie ma kluczyków
    w stacyjce czy, że wyciągałeś je ze stacyjki?. W sumie nie
    ważne bo jak jednego tak i drugiego z tej odległości nie
    da się zauważyć_widzieć.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Człowiek pracujący z komputerem nigdy nie

  • 45. Data: 2005-02-25 07:17:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > nie kumam, mozesz powiedziec dlaczego??

    Bo napicie sie przed impreza gwarantuje dobrą zabawe. Za samo takie
    podejscie warto troche pocierpiec.

  • 46. Data: 2005-02-25 07:49:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    >NIe żebym coś sugerował ale to grozi małym 198kk.

    Facetom to tylko jedno w głowie :P Swoja drogą cięzkie jest zycie
    włascicieli dyskotek - faceci sie zaprawiają przed imprezami, kobitki z tego
    powodu calą imprezę o suchym pysku :P

    HaNkA

  • 47. Data: 2005-02-25 07:53:14
    Od: g...@p...onet.pl

    > To po pierwsze oberwiesz za jazdę po pijaku, a po drugie za brak
    > dokumentu uprawniającego do kierowania.

    A co to znowu za bzdura?! Nie wypowiadaj się jak nie wiesz. Czasy kart
    rowerowych sie skończyły.

  • 48. Data: 2005-02-25 09:02:16
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-25 00:12, *Adrian* w te oto słowa się odzywa:

    > mnie zmartwiliście tym, że jadąc po spożyciu rowerem można stracić prawko
    > przecież wsiadam specjalnei na rower żeby nie prowadzić samochodu po pijaku,
    > a prawka moge przy sobie nie miec

    Co to za polityka: z dwojga pijanych jadących na rowerze bardziej
    poszkodowany będzie ten, który ma prawko, bo mu je zabiorą, a ten
    drugi-bez prawa jazdy zadowolony wróci do domciu.

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 49. Data: 2005-02-25 09:39:17
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    To nieznacznie to było 0,06 czyli razem 0,56 - niby nic a jednak dużo. I tak
    sie dziwie że nie miałem więcej, na alkomatach nielegalizowanych dziś
    zrobiłem próbę - po godzinie po wypiciu 120 ml wódki miałem 0,7 promila.

    Policjanci niestety widzieli jak podjeżdżam - czekali jakieś 100-200m dalej
    pewnie na jakiegoś jelenia, w życiu mi do głowy nie przyszło że mogą się o
    coś takiego doczepić. Mało tego, pewnie widzieli jak opróżniamy tą ćwiartkę
    w aucie. Zaznaczam jeszcze raz, że silnik został wyłączony a kluczyki ze
    stacyjki wyciągnięte zaraz po zaparkowaniu.

    Dzięki za komentarz,

    Jacek

  • 50. Data: 2005-02-25 09:43:04
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    > Z ciekawości, po takim zaprawianiu sie oczywiście zostawiacie samochód pod
    > dyskoteką i wracacie na piechotę, prawda?

    A z ciekawości dla czepialskiej Pani Hanki zaproponuję coś takiego: prosze
    wypić o 23.00 120 ml wódki. Potem na dyskotekę, gdzie są stroboskopy które
    dają ładnie po oczach i powodują odjazd... Tam prosze wybawić się do
    upadłego na parkiecie, pogadac z jakąś fajną dziewczyną (facetem ;) ) i
    prosze wyjść z dyskoteki o 5 lub 6 nad ranem i poddać się badaniu alkomatem.
    Gwarantuję 0,00 promila.

    Jacek.