  • 11. Data: 2009-10-08 11:32:55
    Temat: Re: [OT] Alimenty, rozpad zwiazku
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 08 Oct 2009 13:22:04 +0200, MZ napisał(a):

    > Znaczy że warto się zabijać wyłącznie o facetów którzy się podcierają
    > banknotami min. 100 zł? Na pierwszą randkę należy przynieść wyciąg z
    > konta bankowego i zaświadczenie o zarobkach? Super podejście, nie ma co.

    zluzuj kolego bo ci zylka peknie, troszke chyba nadinterpretacji dokonales
    :/

    > Jest coś takiego jak odpowiedzialność za swoje czyny, tylko do tego
    > trzeba mieć jaja, a nie wydmuszki pozwalające tylko na decyzję o
    > pozostawieniu rodziny.

    no to przeciez gosciu oddaje 1/3 swoich dochodow oraz miejsce do mieszkania
    (samemu reszte pieniedzy wydajac m.in wlasnie na mieszkanie dla siebie).
    Uwazasz ze powinien oddac wszystko?

    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-10-08 11:51:53
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy że warto się zabijać wyłącznie o facetów którzy się podcierają
    > banknotami min. 100 zł?

    Nie wiem za jakimi facetami ty sie zabijasz, ja generalnie sie nie
    zabijalam/nie zabijam za zadnymi wychodząc z prostej tezy - czy ktoś
    widział, zeby pułapka goniła mysz?:))

    > Dodatkowo jestem ciekaw, czy naprawdę uważasz że gość który postanowił
    > "wystartować od nowa" ma prawo zapomnieć o poprzednim życiu, a zwłaszcza
    > dzieciach które znikąd się przecież nie wzięły ? Jedno z nich zwłaszcza
    > z tego co piszesz to dość świeża sprawa.

    Kolego ty masz cos z oczami?:) Po pierwsze - nie napisalam nic o powodach
    dla ktorych moj znajomy postanowil wystartowac od nowa -głownie dlatego ze
    sama o nich nie wiem. Ale za to wiem, ze niezbyt czesto jest tak, ze wina
    lezy tylko po jednej stronie. Pod drugie on nie zapomnial o poprzednim
    zyciu - odwiedza dzieci codziennie, daje na nie 1/3 zarobków oraz zostawil
    swoje mieszkanie matce dzieci. To malo?

    > Niech załatwi sprawę z żoną, ewentualnie do sądu i ten raczej uzna że
    > małżeństwo uległo trwałemu rozpadowi i je rozwiąże.

    Cyba napisalam wyraznie w pierwszym poscie ze zona za zadne skarby nie chce
    rozwodu bo najprosciej mówiac boi sie ze zostanie bez mieszkania. Obecny
    status ją zadowala - natomiast chcialaby alimenty na siebie jeszcze - chocby
    ukryte w wiekszych alimentach na dzieci.

    LH

  • 13. Data: 2009-10-08 12:14:42
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Lady_Heather pisze:

    > Nie wiem za jakimi facetami ty sie zabijasz, ja generalnie sie nie
    > zabijalam/nie zabijam za zadnymi wychodząc z prostej tezy - czy ktoś
    > widział, zeby pułapka goniła mysz?:))

    Hmm..jakby Ci to..za żadnymi, wolę kobiety, ze szczególnym
    uwzględnieniem mojej żony:). Z poprzedniego posta wynikało (tak to
    odczytałem) że takie masz podejście - dlatego zapytałem.

    > Kolego ty masz cos z oczami?:)
    Well..raczej Ty koleżanko piszesz co najmniej dwuznacznie. Z pierwszego
    posta wynika (co zresztą inni też zauważyli) że próbujesz wysondować jak
    facet może się wymigać z łożenia na efekty poprzedniego związku.

> [...]
    > o poprzednim zyciu - odwiedza dzieci codziennie, daje na nie 1/3
    > zarobków oraz zostawil swoje mieszkanie matce dzieci. To malo?

    Ależ to bardzo miło z jego strony, tylko że postępując w ten sposób sam
    sobie kopie dołek. Niech mimo sprzeciwu żony założy sprawę w sądzie.
    Jeśli udowodni że jego małżeństwo przestało istnieć (brak pożycia
    małżeńskiego, stały związek z inną kobietą, może jakieś nowe dziecko z
    nowego związku w drodze itp) sąd z tego co wiem, (KRiO nie jest moim
    konikiem), ma prawo rozwiązać takie małżeństwo ze względu na jego
    całkowity rozpad. Co do winy, jeśli weźmie na siebie, to pójdzie jeszcze
    szybciej (tylko pewnie znacznie drożej później).

> [...]
    > Obecny status ją zadowala - natomiast chcialaby alimenty na siebie
    > jeszcze - chocby ukryte w wiekszych alimentach na dzieci.

    Mieszkanie jest formalnie jego. On jej go użycza (bo przecież chyba nie
    przekazał własności). Z drugiej strony Ona coś tam dołożyła do tego
    mieszkania, z Twojego opisu wynika że raczej nieformalnie (kredyt na
    Niego). Podliczyć i rozliczyć się: formalna umowa użyczenia która
    pokrywa część zasądzonych alimentów, albo mieszkanie wraca do niego (a
    raczej on do mieszkania) a Ona się wyprowadza mając wyższe alimenty. Do
    ustalenia na sprawie rozwodowej. Aha, i z tego co wiem to pozostając w
    związku formalnym bez rozwodu nie ma czegoś takiego jak alimenty, więc
    to co on jej płaci to jest jego dobra wola. Niech tak postawi sprawę
    (nie ma rozwodu -nie ma dyskusji o wysokości alimentów i daje tyle ile
    uważa) to żona może zmieni zdanie. Staram się być bezstronny, emocjami
    nic w takiej sprawie się nie załatwi.

    --
    MZ

  • 14. Data: 2009-10-08 12:26:35
    Temat: Re: Alimenty, rozpad zwiazku
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Lady_Heather <l...@g...pl> wrote:

    > 1. Zostawiona zona chcialaby alimenty w wysokosci 1500zlotych poniewaz uwaza
    > ze dostaje za malo. Kolegi nie bardzo stac na to, bo placi tez za wynajęte
    > mieszkanie - jak bardzo realne jest ze przy wniesieniu sprawy o alimenty
    > zostanie zasądzona taka kwota?

    Nawet jeśli taka kwota zostanie zasądzona, to za wynajem mieszkania
    i tak pewnie zapłaci conajemniej różnicę więc jej się to nie opłaci.

    a.

  • 15. Data: 2009-10-08 13:18:01
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    >. Z pierwszego
    > posta wynika (co zresztą inni też zauważyli) że próbujesz wysondować jak
    > facet może się wymigać z łożenia na efekty poprzedniego związku.

    No prosze cie. Nie kazdy facet zostawiajacy zone jest zimnym draniem, ktory
    skazuje dzieci na pomoc spoleczną. On sie nie miga od odpowiedzialnosci w
    tym i finansowej - po prostu ich zwiazek znalazl sie na takim etapie, ze nie
    idzie tego kontynuowac wspolnie i tyle.

> [...]
    > przekazał własności). Z drugiej strony Ona coś tam dołożyła do tego
    > mieszkania, z Twojego opisu wynika że raczej nieformalnie (kredyt na

    Teraz wlasnie sie zastanawiam nad pocalunkiem smierci ze strony US - bo
    zakladam ze on tej darowizny od niej nie wykazal. Ech, ludzie potrafia sobie
    zycie zamotac na maksa- ;-/

    LH

  • 16. Data: 2009-10-09 06:35:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 16:23:19 +0200, Lady_Heather napisał(a):

    > Mieszkanie w ktorym mieszka zona i dzieci. De facto jest ono jego majatkiem
    > odrebnym

    A splacil kredyt jeszcze przed slubem?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 17. Data: 2009-10-09 07:09:26
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A splacil kredyt jeszcze przed slubem?

    Jedyne sensowne pytanie tu brzmi - kto jest wpisany w KW. On i tylko on.

    LH

  • 18. Data: 2009-10-09 07:23:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyne sensowne pytanie tu brzmi - kto jest wpisany w KW. On i tylko on.

    no tak nie do konca, jedyne sensowne pytanie brzmi, czy ona jest w stanie w
    razie czego udowodnic, swoj wkład w to mieszkanie?

  • 19. Data: 2009-10-09 07:41:06
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    > no tak nie do konca, jedyne sensowne pytanie brzmi, czy ona jest w stanie
    > w razie czego udowodnic, swoj wkład w to mieszkanie?

    Mysle ze gdyby byla w stanie to juz by byli po rozwodzie z jego winy bo ona
    mialaby po swojej stronie wszystkie atuty

    LH