  • 11. Data: 2005-06-12 15:51:44
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:sqjoa1dg0j1hc109ht5q5r9eqibcln6ft6@4ax.com...

    > Ponieważ nie lubię szukania "jeleni", a okoliczności sprawy (oczywiście
    > mogę się mylić:-)) wskazują na taką możliwość.

    Myslisz? Sam sie przyznal, ze z nia spal kilkakrotnie bez zabezpieczenia.
    Sadzisz, ze duza jest szansa, ze dziecko nie jest jego i ze badania wyklucza
    ojcostwo?
    Jak on w to nie wierzy, niech placi - za proces, za ustalenie ojcostwa.
    Za glupote trzeba placic ...

    A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    niej - na pewno.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-06-12 15:58:03
    Od: "Marqs" <m...@S...pl>

    Jak dla mnie to idz na testy. Zbyt to wyglada na szukanie jelenia...
    Powodzenia.

    Marqs

  • 13. Data: 2005-06-12 16:19:55
    Od: Anna <a...@w...pl>

    Marqs napisał(a):
    > Jak dla mnie to idz na testy. Zbyt to wyglada na szukanie jelenia...
    > Powodzenia.
    >
    > Marqs

    I niech napisze czy w koncu było jego czy nie. Ogólnie post ku
    przestrodze bardzo dobry, ale za starszą trzydziestoletnią to sama mu
    bym przyłozyła ;O)

    pozdrawiam

    Ania

  • 14. Data: 2005-06-12 16:23:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > A widziales alimenty po 1000-1200 zł ? Ja widzialem. ZASĄDZONE. Nie
    > waloryzowane.
    > Myslisz, ze 600 zl na utrzymanie niemowlaka to duzo ? Naiwnys...

    A widziałeś alimenty zasądzone po 200-300 zł? Ja widziałem. Zasądzone, a
    w pozostałej cześci oddalone. Wszystko zależy od szczegółowych
    okoliczności faktycznych. Wskaż może niezbędne usprawiedliwione wydatki
    na tego niemowlaka ... z kwotami.
    I nie bądź jedyną wyrocznią, bo twoje doświadczenie sądowe w porównaniu
    z moim jest zapewne niczym.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 15. Data: 2005-06-12 16:29:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Myslisz? Sam sie przyznal, ze z nia spal kilkakrotnie bez zabezpieczenia.
    > Sadzisz, ze duza jest szansa, ze dziecko nie jest jego i ze badania wyklucza
    > ojcostwo?

    Rownie dobrze mogl byc informatykiem ;-) Promieniowanie wyniszczylo mu
    rozne takie ... ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-06-12 16:37:30
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >Myslisz? Sam sie przyznal, ze z nia spal kilkakrotnie bez zabezpieczenia.
    "Z jej inicjatywy" etc. Ponadto ciąża wyszła szybko, bo 2 tyg. po...
    "Pseudozwiązek trwał miesiąc".
    Coś jest to nieco podejrzane.
    Teoretycznie możliwe, ale...
    A hipoteza "szukania jelenia" przez kobietę już będącą w ciąży całkiem
    pasuje.
    Dążenie przez tę kobietę do szybkiej "konsumpcji" (w ciągu miesiąca
    znajomości spotkali się kilka razy i 2x spali), kłamstwo co do
    antykoncepcji, szybka informacja o ciąży.

    >Sadzisz, ze duza jest szansa, ze dziecko nie jest jego i ze badania wyklucza
    >ojcostwo?
    Powiem tak, że wg cytowanej przeze mnie książki odsetek wykluczeń sięga
    prawie 30%.

    >Jak on w to nie wierzy, niech placi - za proces, za ustalenie ojcostwa.
    >Za glupote trzeba placic ...
    Tak czy siak zapłaci.:-)

    >A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    >niej - na pewno.
    To zależy od punktu widzenia - znam 20-latkę, która lubi jak się o niej
    mówi "dojrzała kobieta" (inna rzecz, że zachowuje się i wypowiada jak
    rozsądna 30-parolatka:-)).

  • 17. Data: 2005-06-12 16:39:03
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Marqs napisał/a:
    >Jak dla mnie to idz na testy.
    Niech to zrobi na zlecenie sądu, bo zapłaci podwójnie.

    >Zbyt to wyglada na szukanie jelenia...
    Dla mnie też.

  • 18. Data: 2005-06-12 16:56:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    napisał w wiadomości news:96poa1h4bc4bj5428oo2f5ues2e2ra9det@4ax.com...

    > Dążenie przez tę kobietę do szybkiej "konsumpcji" (w ciągu miesiąca
    > znajomości spotkali się kilka razy i 2x spali)

    No i gdzie Ty tu widzisz cos podejrzanego? W szumnych i durnych czasach
    mojej młodosci większosć moich zwiazków byla parotygodniowa:-))

    >szybka informacja o ciąży.

    Lol. Ja o tym, ze zaszlam w ciąze dowiedzialam sie, 6 czy 7 dni po
    zaplodnieniu. Nie czekalam na to czy dostane okres czy nie tylko zrobilam
    test. Inna sprawa, ze ja dzidka zaplanowalam:-)) Z moim wówczas jeszcze nie
    męzem:-))*

    HaNkA po 30 z męzem 11 lat od siebie młodszym :-)))

    * wlasnie sobie uświadomilam, ze mój maz ma bogatych rodziców:-)))

  • 19. Data: 2005-06-12 16:57:47
    Od: zly <b...@p...fm>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Myslisz? Sam sie przyznal, ze z nia spal kilkakrotnie bez
    > zabezpieczenia. Sadzisz, ze duza jest szansa, ze dziecko nie jest jego i
    > ze badania wyklucza ojcostwo?

    Szansa jest spora. Uwazasz, ze kazdy stosunek bez zapezpieczenia konczy
    sie ciaza?

    > Jak on w to nie wierzy, niech placi - za proces, za ustalenie ojcostwa.
    > Za glupote trzeba placic ...

    Chyba za twoja... Jakie masz podstawy by sadzic, ze byl jedyna osoba
    ktora spala z ta starsza kobieta?

    > A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    > niej - na pewno.

    Masz jakis kompleks? Jak ktos jest starszy to jest. Tak swoja droga twoj
    system wartosci jest na poziomie bruku... Ktos goscia prawdopodobnie
    robi w jajo, a ty bys mu jeszcz dojebal. Wychowywales sie bez rodzicow?

    marcin

  • 20. Data: 2005-06-12 17:14:12
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał/a:
    >No i gdzie Ty tu widzisz cos podejrzanego? W szumnych i durnych czasach
    >mojej młodosci większosć moich zwiazków byla parotygodniowa:-))
    Nieważny jest czas, ale ilość spotkań - tu było kilka.:-)
    Poza tym jest jeszcze ważne zachowanie tej kobiety:
    - informacja o ciąży szybko - twoja analogia poniżej jest o tyle mylna,
    że dziecka raczej ta kobieta nie planowałaby;:-)
    - milczenie do porodu;
    - zachowanie (pozew), gdy facet zgodził się dobrowolnie na badania -
    gdyby kobieta wiedziała, że to jego dziecko, to powinna się zgodzić
    (nawet dopłacić - i tak odzyska) a pozywać w razie oporu przed uznaniem,
    a tu...
    Mam wrażenie, że ta kobieta (przy założeniu prawdziwości mojej hipotezy)
    zaproponuje facetowi ugodę - "zgadzam się na obniżenie alimentów i
    nienękanie ciebie sprawami dziecka a ty w zamian za to uznajesz dziecko
    bez ekspertyzy".

    >Lol. Ja o tym, ze zaszlam w ciąze dowiedzialam sie, 6 czy 7 dni po
    >zaplodnieniu. Nie czekalam na to czy dostane okres czy nie tylko zrobilam
    >test. Inna sprawa, ze ja dzidka zaplanowalam:-))
    Właśnie
    >Z moim wówczas jeszcze nie męzem:-))*

    >HaNkA po 30 z męzem 11 lat od siebie młodszym :-)))
    De gustibus non disputandum est.:-)

    >* wlasnie sobie uświadomilam, ze mój maz ma bogatych rodziców:-)))
    Tej kobiecie nie tyle chodzi o alimenty, ile o to, by dzieciak miał
    "porządnego" ojca. Być może (zakładając prawdziwość mojej hipotezy)
    prawdziwy ojciec np. siedzi w więzieniu i kobieta woli takiego "ojca",
    żeby dobrze wypaść w swoim środowisku, chcąc równocześnie sama wychować
    dziecko.