  • 21. Data: 2003-01-09 21:54:33
    Temat: Re: Alimenty...?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > : Może kruczek tkwi że się to nazywa alimentami? A jeśli ja postanowię na
    > : zasadzie umowy ustnej przekazywać Tobie 50zł miesięcznie, Ty się zgodzisz,
    > a mi
    > : się odwidzi za jakiś czas, to to też będzie bezpodstawne wzbogacenie?
    >
    > z punktu widzenia prawa cywilnego to będzie darowizna, ważna pomimo
    > niezachowania formy,

    raczej renta

    KG

  • 22. Data: 2003-01-09 22:37:51
    Temat: Odp: Alimenty...?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > raczej renta

    ??

    Sandra

  • 23. Data: 2003-01-10 00:00:33
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > ??

    a jak byś nazwała taką umowę: "A jeśli ja postanowię na

  • 24. Data: 2003-01-10 00:05:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > a jak byś nazwała taką umowę: "A jeśli ja postanowię na
    > : zasadzie umowy ustnej przekazywać Tobie 50zł miesięcznie"

    "Kamil dofinansowywuje drobne wydatki Sandry " :P

    Sandra

  • 25. Data: 2003-01-10 00:08:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avl2pu$616$...@a...dialog.net.pl...

    a swoją drogą dlaczego 50 ? cos taki chytry hehe

    Sandra