  • 1. Data: 2003-01-07 17:50:30
    Temat: KRK
    Od: "Arkadiusz Malecki" <a...@b...pl>

    Czy informacje zapisane w Krajowym Rejestrze Karnym, dotyczace popelnionego
    przestepstwa przez dana osobe moga byc usuniete?

    Arkadiusz

  • 2. Data: 2003-01-07 18:38:21
    Temat: Re: KRK
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Czy informacje zapisane w Krajowym Rejestrze Karnym, dotyczace
    popelnionego
    > przestepstwa przez dana osobe moga byc usuniete?
    >
    > Arkadiusz

    Czesc!

    Tak. Ulegaja zatarciu po uplywie okreslonego

    w ustawie Kodeks Karny terminu.

    Termin jest zalezny od orzeczonej przez sad kary.

    Pa Pa!

    ps. podaj na ile Cie skazali i kiedy, to napisze kiedy sie

    zatrze i czy mozesz o to wnioskowac przed uplywem terminu :) [lepiej priv]

    Konrad

  • 3. Data: 2003-01-08 06:44:58
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy informacje zapisane w Krajowym Rejestrze Karnym, dotyczace
    popelnionego
    : przestepstwa przez dana osobe moga byc usuniete?

    jestes informatykiem i pytasz? :)

    normalnie tak, po prawomocnym zatarciu skazania usuwa się wpis i skazanie
    traktuje jako niebyłe
    (mogę się pomylić, ale to następuje po 10 latach od uprawomocnienia się
    wyroku)

  • 4. Data: 2003-01-08 14:39:05
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > normalnie tak, po prawomocnym zatarciu skazania usuwa się wpis i skazanie
    > traktuje jako niebyłe
    > (mogę się pomylić, ale to następuje po 10 latach od uprawomocnienia się
    > wyroku)

    Nie.

    Zalezne jest to od rodzaju orzeczonej kary. I nie od uprawomocnienia sie

    wyroku lecz od dnia w ktorym wykonana zostala kara.

    Konrad

  • 5. Data: 2003-01-10 07:42:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Zalezne jest to od rodzaju orzeczonej kary. I nie od uprawomocnienia sie
    :
    : wyroku lecz od dnia w ktorym wykonana zostala kara.

    taa, już sobie doczytałem :)