  • 1. Data: 2006-03-31 11:58:22
    Temat: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: "Secretgarden" <s...@t...pl>

    Witam!
    Od 8 miesięcy mieszkamy w szeregówce "z odzysku",między nami a jednym z
    sąsiadów jest tylko niska siatka(około o,5m)a sąsiad ma dużego, bardzo
    agresywnego psa,który przy każdym zbliżeniu się do granicy działki(kogokolwiek
    i z każdej strony działki sąsiada-listonosz,dzieci wracające z oddalowej o
    kilkanaście metrów szkoły)
    straszliwie ujada,rzuca się na siatkę.
    Wystarczy wyjść na taras lub zbliżyć się do drzwi tarasu,ten rzuca się do
    siatki ,szczerzy zęby i ujada
    Boję się o życie swoje ,ale szczególnie dzieci,które wracają ze szkoły przed
    nami,nie mogę im przecież zabronić do końca życia wychodzić do ogrodu,a nie po
    to ma się ogród,by siedzieć jak w klatce.

    1/chcemy postawić wyższe,bezpieczniejsze ogrodzenie -jakie przepisy prawne
    dotyczą takiej sytuacji (czy obie strony mają na to wyrazić zgodę i gdzie
    takie pismo się składa),kwestia podzialu kosztów

    2/
    Chcę porozmawiać najpierw z sąsiadem na temat psa i płotu ,ale muszę wcześniej
    znać przepisy dotyczące takiej sytuacji(agresywności psa),jeżeli się da,chcę
    sprawę załatwić polubownie
    L.

  • 2. Data: 2006-03-31 12:16:08
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Secretgarden napisał(a) :
    > 1/chcemy postawić wyższe,bezpieczniejsze ogrodzenie -jakie przepisy prawne
    >
    > 2/
    > Chcę porozmawiać najpierw z sąsiadem na temat psa i płotu ,ale muszę wcześniej

    3/
    Zaproś dzielnicowego pod pozorem obejrzenia ogrodu, czy na
    grilla. Wymyśl coś, żeby przyszedł;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 3. Data: 2006-03-31 12:24:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Zaproś dzielnicowego pod pozorem obejrzenia ogrodu, czy na
    > grilla. Wymyśl coś, żeby przyszedł;-)

    A jeszcze przy okazji jak sie okaze, ze płot się poluzował ... to problem
    psa naprawi sie na zawsze :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 4. Data: 2006-03-31 12:26:48
    Od: "Secretgarden" <s...@t...pl>

    > A jeszcze przy okazji jak sie okaze, ze płot się poluzował ... to problem
    > psa naprawi sie na zawsze :)
    >
    > --
    > Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

    W przypadku obluzowania się siatki,albo przy próbie podejścia blisko do
    niej,skończy się to źle,ale dla mnie,lub moich dzieci,pies może zagryżć na
    śmierć :((reaguje agresją na wszystkich ludzi w odległości kilkunastu metrów

  • 5. Data: 2006-03-31 12:37:26
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Secretgarden wrote:
> [...]
    > śmierć :((reaguje agresją na wszystkich ludzi w odległości kilkunastu metrów

    Przez agresję rozumiesz ujadanie małego kundelka, czy rzucanie się
    wielkiego wilczura z pianą na ustach? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 6. Data: 2006-03-31 12:42:42
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niej,skończy się to źle,ale dla mnie,lub moich dzieci,pies może zagryżć na
    > śmierć :((reaguje agresją na wszystkich ludzi w odległości kilkunastu

    no ale czytasz niedokładnie - to dzielnicowy ma podejść płot się zluzować a
    on ma zrobić użytek z broni służbowej :))

  • 7. Data: 2006-03-31 12:43:57
    Od: "Secretgarden" <s...@t...pl>

    > Przez agresję rozumiesz ujadanie małego kundelka, czy rzucanie się
    > wielkiego wilczura z pianą na ustach? :)
    Potężny wilczur(lub mieszaniec) z pianą na ustach :(( z łapami na niskiej
    siatce ,gdy stoi się w odległości np. 6 metrów od granicy działki,przy próbie
    podejścia bliżej agresja nasila się :(

  • 8. Data: 2006-03-31 12:48:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Secretgarden napisał(a):
> [...]
    > i z każdej strony działki sąsiada-listonosz,dzieci wracające z oddalowej o

    Nie żebym się czepiał, ale mój pies który raczej potężny nie jest
    półmetrowe ogrodzenie to przeskakuje bez wysiłku.
    Nawet przeskoczenie czegoś co ma metr to nie jest problem dla psa.

    No ale rozumiem że nie miałeś jak zmierzyć, bo się boisz podejść do płotu :)

  • 9. Data: 2006-03-31 12:51:27
    Od: "Secretgarden" <s...@t...pl>

> [...]
    > Nawet przeskoczenie czegoś co ma metr to nie jest problem dla psa.
    >
    > No ale rozumiem że nie miałeś jak zmierzyć, bo się boisz podejść do płotu :)

    Dokładnie,płot ma tyle "na oko",ponieważ do siatki podejśc się nie da :(

  • 10. Data: 2006-03-31 13:05:38
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.03.2006 Secretgarden <s...@t...pl> napisał/a:

    > straszliwie ujada,rzuca się na siatkę.
    > Wystarczy wyjść na taras lub zbliżyć się do drzwi tarasu,ten rzuca się do
    > siatki ,szczerzy zęby i ujada

    Kup gaz łzawiący (albo "pieprzowy") za 20,- zł., za każdym razem, gdy
    ośmieli zbliżyć się do płotu - psiknij mu prosto w nos. Prędziutko się
    nauczy, że musi się trzymać ok. 1 m od płotu, żeby uniknąć aerozolu.
    --
    pozdrowienia

    Z.