  • 1. Data: 2004-09-05 07:48:45
    Temat: Adwokat - odpowiedzialnoścć zawodowa i etyka
    Od: "Jakubek" <j...@p...pl>

    Cześć,
    w ciągu ostatnich kilku lat spotkałem się, zarówno w sprawach karnych, jak i
    cywilnych ze skrajnymi przejawami braku profesjonalizmu, etyki zawodowej i
    wiedzy wśród adowkatów i to zarówno tych ciężko opłacanych przeze mnie, jak
    i takich z urzędu. Mogę powiedzieć , że jest to właściwie NORMA.
    W większości wypadków sprawy załatawiałem we własnym zakresie, ale teraz
    jest to sprawa poważniejsza, ponieważ chodzi o problem ustawionen sprawy
    karnej, gdzie jestem święcie przekonany, że adwokat, i to nie jeden, jest w
    zmowie zarówno z sądem, skarżącym mnie, jak i prokuraturą. Jest to małe
    miasto, gdzie wszyscy od "wójta do plebana" się znają, a ja jestem z W-wy.
    Ponieważ sprawa jest w trybie odwoławczym, nie chcę być skazany, no bo już
    wtedy będę "ugotowany".

    Szukam w związku z tym wszelkich informacji, dokumentów, przepisów, wykładni
    prawa, przepisów Rady Adwokackiej, które pomogłyby mi w walce z tą kliką.
    Szukam również pomocy adwokatów, takich którzy nie biorą w tego rodzaju
    praktykach udziału, no bo są tacy i takich też oczywiście znam ale nie nie
    mogę się do nich zwrócić.
    Znam KK i KPK dosyć dobrze i wiem, że zawsze mogę takiemu adwokatowi wymówić
    stosunek obrończy, ale tak naprawdę chodzi mi o udowdnienie PRAWDY i to jak
    najszybciej.

    Czekam na odpowiedzi, tylko proszę nie humorystyczne.

    Pozdrawiam

    Dzięcioł

  • 2. Data: 2004-09-05 08:12:25
    Temat: Re: Adwokat - odpowiedzialnoścć zawodowa i etyka
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jakubek napisał(a) w wiadomości

    > Czekam na odpowiedzi, tylko proszę nie humorystyczne.

    List jest dość humorystyczny i śmieszny.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-05 08:32:30
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    Johnson wrote:
    > List jest dość humorystyczny i śmieszny.

    A jednak troche prawdy w nim jest...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-09-05 09:39:15
    Od: "Jakubek" <j...@p...pl>

    Daruj sobie, bo to jest problem a nie przyczynek do duperelnych odpowiedzi

    Dzięcioł

  • 5. Data: 2004-09-05 09:44:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > Daruj sobie, bo to jest problem a nie przyczynek do duperelnych odpowiedzi
    >
    > Dzięcioł

    Na teorie spiskowe jest grupa pl.rec.paranoja

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-09-05 10:11:25
    Od: "Grzegorz B." <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik Jakubek napisał(a) w wiadomości

    > Na teorie spiskowe jest grupa pl.rec.paranoja

    O teorie spiskowe i antysemityzm można oskarżać najłatwiej,
    decyzje zapadają często poza salą sądową (nie tylko w Polsce) - uzgadniane
    między sędzią prokuratorem i obrońcą

    --
    Grzegorz B.

  • 7. Data: 2004-09-05 10:17:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jakubek" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    Weź adwokata z innego miasta. nie obowiązuje rejonizacja.

  • 8. Data: 2004-09-05 11:16:17
    Temat: Re: Adwokat - odpowiedzialno?cć zawodowa i etyka
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004 09:48:45 +0200, "Jakubek" <j...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > najszybciej.
    >
    > Czekam na odpowiedzi, tylko proszę nie humorystyczne.

    obawiam sie, ze nie znajdziesz tu zrozumienia.
    zreszta w sadzie tez. to bezkarne towarzystwo.

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 9. Data: 2004-09-05 14:08:56
    Od: "Konio" <K...@s...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Grzegorz B.
    >
    > Sam byłem świadkiem, jak parę lat temu znany warszawski adwokat, na
    marginesie kiedyś słynny szermierz, uzgadniał w barku piwnym nad Kanałkiem
    ( Żoliborz) wyroki s sędzią

    Dzięcioł

  • 10. Data: 2004-09-05 14:14:16
    Od: "Konio" <K...@s...pl>

    > Weź adwokata z innego miasta. nie obowiązuje rejonizacja.

    W apelacji do sądu rejonowego zawarłem postulat , że w przypadku odesłania
    sprawy do ponownego ropzatrzenia, aby sprawa odbyła się w innym sądzie
    rejonowym, co najmniej 100 km od miasta pierwszej rozprawy - i co - g....,.

    Na marginesie - 10 rozpraw apelacyjnych w sądzie rejonowym trwało łacznie 1
    godzinę 45 minut. Gdybym nie pojechał sam na rozprawę, to już byłym
    ugotowany do końca, a tak sam musiałem Pan sędziemu wyjaśnić , co właściwie
    jest w apelacji.

    Dzięcioł