  • 1. Data: 2004-09-05 08:18:17
    Temat: co zrobic?
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Witam. Moze ktos mi cos doradzi .Mialam kolizje- niewielka, porysowalam
    komus zderzak ;-) Ja jechalam sama gosc z kims jeszcze. Facet mnie spisal
    ale nie wzial oswiadczenia. I tak zesmy sie rozstali. Z mojego ubezpieczenia
    nic nie wzial bo jak skoro nie mial zadnego oswiadczenia.? Teraz mam sprawe
    w sadzie? Co mi moga zrobic teraz? Albo czego nie moga ;-) ?
    Pozdrawiam Andzia

  • 2. Data: 2004-09-05 08:38:29
    Temat: Re: co zrobic?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Teraz mam sprawe
    > w sadzie

    Sprawę karną czy cywilną o odszkodowanie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-05 10:15:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    O co masz sprawę w sądzie? O kolizję? I jaki to sąd: karny czy cywilny.

  • 4. Data: 2004-09-05 15:24:14
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    > O co masz sprawę w sądzie? O kolizję? I jaki to sąd: karny czy cywilny.

    TAk :-( O to ze wjechalam komus w "dupe" Na wezwaniu napisali "za
    popelnienie wykroczenie okreslonego w art.86 par 1 KW w zwiazku z art 19 ust
    2 pkt 3 Sprawa jest w sadzie wojskowym..co bardzo mnie zdziwilo.
    am

  • 5. Data: 2004-09-05 15:46:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    W jakim wojskowym? Może w grodzkim? Chyba, że jesteś wojskowym w czynnej
    służbie, ale to byś raczej wiedział. No i ten związek z art. 19, ale jakiej
    ustawy? Bo w kodeksie wykroczeń niema czegoś takiego. W kpow też. Moim
    zdaniem ktoś Ci dowcip zrobił.

  • 6. Data: 2004-09-05 16:31:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > W jakim wojskowym? Może w grodzkim? Chyba, że jesteś wojskowym w czynnej
    > służbie, ale to byś raczej wiedział. No i ten związek z art. 19, ale jakiej
    > ustawy?

    prawa o ruchu drogowym

    KG

  • 7. Data: 2004-09-05 16:40:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > prawa o ruchu drogowym

    Nie pomyślałem. No to ja bym wniosek o dobrowolne poddanie się karze złożyć
    proponował.

  • 8. Data: 2004-09-05 21:06:27
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Sprawa jest w sadzie wojskowym..co bardzo mnie zdziwilo.

    Skoro nie jesteś (i nie byłaś w chwili kolizji) w czynnej służbie
    wojskowej (tak interprertuję Twoje zdziwienie) to może jesteś wzywana
    w charakterze świadka?
    Byłaś wcześniej przesłuchiwana w tej sprawie przez policję
    (żandarmerię) lub prokuratora?

    -> http://usenet.pomocprawna.info