  • 61. Data: 2005-02-03 14:22:18
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. wrote:

    > chcialbys wychowywac dziecko gwalciciela?

    Zrozum przemku, ze moze Z WIARY wynikac,
    ze tu nic dochcenia badz nie chcenia nie ma.

    Niemozna zamordowac czlowieka dlatego,
    ze jegoojciec jest gwalcicielem..

    > Zostajesz pobity, upokorzony, rznie Cie jakis brudny
    > wstretny psychopata a Ty masz jego dziecko urodzic?
    > moze pasc odpowiedz ze oddac mozna pozniej do domu dziecka,
    > ale.. wtedy zastanow sie jakie te dziecko ma dziecinstwo..

    Ale to przeciez JEJ dziecko, a niejakiegos "gwlaciciela"..

    > po za tym Istnieje parwdopodobienstwo ze w genach
    > to przejdzie i mozesz wychowywac kolejnego gwalciciela.

    I totez niejest podstawa do morderstwa..

    > Dziecko powinno byc przedewszystkim chciane,

    No toile toroboty - trzeba go chciec..

    > oczywiscie pomijam wszelkie
    > inne
    > sposoby zajscia w ciaze, chodzi o sam gwalt. Takie dziecko nie jest
    > chciane,
    > (o ile w ogole mozna mowic o dziecku).

    To KWESTIA WIARY...

    > Jezeli zaraz po gwalcie (do 3
    > tyg.?)
    > sie je usunie to ja problemu nie widze.

    Masz inna wiare...

    Boguslaw

  • 62. Data: 2005-02-03 14:22:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2005 15:04:25 +0100, Arek <a...@e...net> napisał:

    > bo rzecze:
    >
    > A chcesz w ryja?

    znowu groźby karalne?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 63. Data: 2005-02-03 14:25:31
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Arek wrote:

    > bo rzecze:
    >
    > Ale jakich poglądów religijnych!? O czym Ty gościu bredzisz !?

    no... religijnych

    > Właśnie dlatego pytam czy się naćpałeś czy zawsze tak od rzeczy gadasz
    > bo to trzeci Twój list w wątku a każdy z nich to jakieś pomrocznowidztwo
    > z sufitu.

    lekarzu ... lecz sie sam...

    > Co do istoty sprawy to biologia jest dziedziną WIEDZY, NAUKI ,
    > a nie RELIGII, Filozofii czy innego gdybajstwa.

    No to sie trzymaj biologi, a nie wywlekaj swej wiary..

    > I biologia stanowi JEDNOZNACZNIE: początkiem ludzkiego życia jest
    > powstanie zygoty.

    ZYCIA...
    powstanie ZYGOTY..

    > Dokładnie w tym momencie zaczyna się ludzkie życie,

    No a jakie maloby byc ? Kurze ?

    > tak jak i każdej innej istoty krow, srowy, małpy, sraupy, czy też
    > kijanki i żaby.

    No wlasnie...

    > Oczywiście jak chcesz to możesz sobie wymyślać różne tchnienia ducha w
    > którejś tam nocy życia, albo przynoszenie czegoś przez krasnoludki
    > tudzież namaszczenie przez zieloneufoludki, ale to mnie już nie
    > interesuje. Mnie interesuje to co ma do powiedzienia dziedzina WIEDZY.

    Ano TYLKO i WYLACZNIE to..

    Boguslaw

  • 64. Data: 2005-02-03 14:26:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > znowu groźby karalne?

    Po analizie tematu tego wesołka, raczej zapytanie handlowe.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 65. Data: 2005-02-03 14:29:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rodrig Falkenstein rzecze:
    > znowu groźby karalne?

    Oferta nauki.
    Bo w przyszłości może trafić na kogoś kto będzie mniej
    wyrozumialy i wrazi mu kawał stali w bebechy bez ostrzeżenia.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 66. Data: 2005-02-03 14:30:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    bo rzecze:
    > No to sie trzymaj biologi, a nie wywlekaj swej wiary..

    A w którym to miejscu - konkretnie proszę - nie trzymałem się biologii
    tylko wywlekłem swoją wiarę?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 67. Data: 2005-02-03 14:30:45
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Arek wrote:

> [...]
    > Bo w przyszłości może trafić na kogoś kto będzie mniej
    > wyrozumialy i wrazi mu kawał stali w bebechy bez ostrzeżenia.

    No i ty mi wmawiaszz e to nie religijne zaslepienie..

    Boguslaw

  • 68. Data: 2005-02-03 14:31:11
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cttbbm$1sn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Na swoim
    > przykladzie: nie planuje na ta chwile dziecka, ale gdy sie pojawilo,
    bylbym
    > z cala pewnoscia najszczesliwsza osoba w tym kraju. Czytajac Twoje posty
    > odnsoze wrazenie, ze chcesz, ale nie bardzo umiesz/mozesz (nie wnikam
    czego,
    > lol).

    Najwyraźniej nie widzisz różnicy między ciążą niechcianą i nieplanowaną.

    Niechciana, to taka, której po prostu nie chcesz - jak czegoś nie chcesz, to
    nie będziesz szcześliwy z tego powodu.

    Monika

  • 69. Data: 2005-02-03 14:32:00
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał(a):

    > Czyli prawo spuszczamy w kiblu i pozostawiamy wszystko sumieniu?

    A chcesz nadawać temu czepianiu się jakiś wymiar formalno-prawny?

    JoP

  • 70. Data: 2005-02-03 14:35:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    idiom rzecze:
    > Czyli z jednej strony bronisz jednostki, ale z drugiej - chcesz dawac
    > jednostce w ryja ?
    > Cos mi tu zalatuje niekonsekwencja :D

    To oferta darmowej nauki i pomocy.
    Niektórym *wydaje_się*, że jak są schowani za kabelkiem, to są bezkarni
    i mogą sobie popajacować cudzym kosztem. Potem płaczą jak trafią na
    kogoś kto się nie certoli i kosę wyciąga.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo