  • 1. Data: 2003-10-28 17:52:50
    Temat: Abonament radiowo-telewizyjny ???
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam pytanie, moze ktos sie orientuje za co tak wlasciwie sie placi tzw.
    abonament radiowo-telewizyjny ?? Czy za samo posiadanie telewizora, czy tez
    za ogladanie programow TVP SA ?? Bo jesli to drugie to jak dla mnie jest to
    smieszne bo nie dosc ze biora pieniadze za reklamy to jeszcze zdzieraja z
    ludzi, a jesli za samo posiadanie to juz wogole brak mi slow. Dostajemy
    strasznie po d... , w przyszlym roku nawet wydatki na szkole nie odlicze
    sobie od podatku, trzeba wiac z tego kraju jak najszybciej .

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-10-28 17:58:47
    Temat: Re: Abonament radiowo-telewizyjny ???
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > strasznie po d... , w przyszlym roku nawet wydatki na szkole nie odlicze
    > sobie od podatku, trzeba wiac z tego kraju jak najszybciej .

    za posiadanie odbiornika.

  • 3. Data: 2003-10-28 19:43:39
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > za posiadanie odbiornika.

    A tak z ciekawosci .. co jest tym odbiornikiem TV .. czy komp z karta TV juz
    nim jest .. a co z tv ktory jest np ...zepsuty ? tez trzeba za niego placic
    ?

  • 4. Data: 2003-10-28 20:16:16
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > za posiadanie odbiornika.

    A co w sytuacji gdy ktos idzie i kupuje telewizor w sklepie i nikt go nie
    informuje o takim obowiązku (zarejestrowania) ??? Przecierz kazdy nie ma
    obowiązku znać wszystkich ustaw .

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2003-10-28 20:28:45
    Od: kam <X...@X...plX>

    YaNkEs_69 wrote:
    > A co w sytuacji gdy ktos idzie i kupuje telewizor w sklepie i nikt go nie
    > informuje o takim obowiązku (zarejestrowania) ??? Przecierz kazdy nie ma
    > obowiązku znać wszystkich ustaw .

    ma

    KG

  • 6. Data: 2003-10-29 08:35:42
    Od: "Big Jack" <A...@t...hfhagb.cy>

    W wiadomości: bnmir5$k17$...@a...news.tpi.pl
    użytkownik *YaNkEs_69* <y...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Przecierz kazdy nie ma obowiązku znać wszystkich ustaw .

    Nieznajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 7. Data: 2003-10-29 10:36:00
    Od: r...@o...pl

    > Big Jack

    Bardzo dobrze powiedziane,
    A jak nie płacisz to kara wynosi "tylko" 447 złotych,

  • 8. Data: 2003-10-29 15:39:22
    Temat: Odp: Abonament radiowo-telewizyjny ???
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik YaNkEs_69 <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnmir5$k17$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > informuje o takim obowiązku (zarejestrowania) ??? Przecierz kazdy nie ma

    I tu jesteś w błędzie. W naszym (?) po.........m kraju masz obowiązek
    wiedzieć. Nikogo nie obchodzi co masz wiedzieć i skąd. Masz wiedzieć
    wszystko. Tylko posłowie są zwolnieni z tego obowiązku. Przypomniała mi się
    w tym momencie sprawa pana / nie poprawiać / chyba Milera, kiedy przyznał
    się że posiada broń nie mając na to stosownego papierka. Nie została mu
    wymierzona kara gdyż " mógł nie wiedzieć " że na broń należy mieć
    zezwolenie. Ciekawe jakie było by zakończenie gdyby chodziło o zwykłego
    śmiertelnika. Pytanie czysto retoryczne.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

  • 9. Data: 2003-10-29 21:20:57
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    juz
    > nim jest .. a co z tv ktory jest np ...zepsuty ? tez trzeba za niego

    ponawiam pytanie.. co jest odbiornikiem TV ? kazde urzadzenie za pomoca
    ktorego mozna odbierac tv.. czy np urzadzenie za pomoca ktorego mozna
    odbierac tv publiczna ? to samo tyczy sie radia.. czy majac np radio
    satelitarne nie odbierajace programow polskich musze placic abonament ? czy
    poprostu place bo .. no wlasnie bo co ?