  • 1. Data: 2004-08-16 10:55:51
    Temat: Abonament RTV (po raz kolejny)
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Witam
    Głos Wielkopolski (14/15 sierpnia2004r) artykuł pt."Rejestrują odbiorniki"
    w nim wyczytałem:
    "...
    - Kontroler powinien przedstawić cel swojej wizyty i nie może wejść do
    mieszkania bez zgody właściciela-powiedział M.Anaszkiewicz(rzecznik Poczty
    Polskiej). Jeśli kontroler nie zostanie wpuszczony do mieszkania, MA
    OBOWIĄZEK zostawić zawiadomienie wzywające do zapłaty. Wówczas właściciel
    MUSI UDOWODNIĆ, że nie posiada odbiornika rtv albo zapłacić karę"

    Czy takie działania są zgodne z literą prawa?
    Jake przepisy regulują takie postępowanie ?

  • 2. Data: 2004-08-16 12:22:03
    Temat: Re: Abonament RTV (po raz kolejny)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 12:55:51 +0200, slawol naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Czy takie działania są zgodne z literą prawa?
    > Jake przepisy regulują takie postępowanie ?

    Na szczęście nie głos wielkopolski czy jak mu tam.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-16 13:55:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik slawol s...@o...pl ...

> [...]
    > mieszkania, MA OBOWIĄZEK zostawić zawiadomienie wzywające do zapłaty.
    > Wówczas właściciel MUSI UDOWODNIĆ, że nie posiada odbiornika rtv albo

    czyli jak nie wpusci to musi bulic, a jak nie bedzie potem chciał bulic, to
    musi wpuścić...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-08-16 14:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > czyli jak nie wpusci to musi bulic, a jak nie bedzie potem chciał bulic, to
    > musi wpuścić...

    Paragraf 22, jak w pysk dał :)

  • 5. Data: 2004-08-16 16:18:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "slawol" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MUSI UDOWODNIĆ, że nie posiada odbiornika rtv albo zapłacić karę"
    >
    > Czy takie działania są zgodne z literą prawa?

    Są zgodne. Z literą lewa. Pismak cos bredzi.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-08-16 18:11:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Są zgodne. Z literą lewa. Pismak cos bredzi.

    moze TVP cos pismakowi zaplacilo za takie brednie.

    P.

  • 7. Data: 2004-08-16 23:05:04
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > moze TVP cos pismakowi zaplacilo za takie brednie.
    >
    > P.
    >
    > winę trzeba udowodnić
    amen
    no chyba że coś mnie ominęło i mamy powrót komuny
    wtedy czas lać benzynę w półlitrówki+korek+szmata:)))))

  • 8. Data: 2004-08-17 09:20:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tch wrote:

    > no chyba że coś mnie ominęło i mamy powrót komuny
    > wtedy czas lać benzynę w półlitrówki+korek+szmata:)))))

    Zwariowałeś??

    Przy tych cenach benzyny... ;->

  • 9. Data: 2004-08-17 09:34:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>