  • 1. Data: 2004-08-16 10:05:30
    Temat: wpisowe
    Od: "agata" <p...@w...pl>

    Zapisałam dziecko do szkoły społeczej, wpłaciłam wpisowe nie doszło jednak
    do podpisanie umowy. Rezygnujemy z tej szkoły, czy w tej sytuacji mogę
    oczekiwać zwrotu wpisowego?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-16 10:25:42
    Temat: Re: wpisowe
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Zapisałam dziecko do szkoły społeczej, wpłaciłam wpisowe nie doszło jednak
    > do podpisanie umowy. Rezygnujemy z tej szkoły, czy w tej sytuacji mogę
    > oczekiwać zwrotu wpisowego?
    > pozdrawiam

    NIE
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-08-16 11:04:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NIE

    A jakiś komentarz do tego stwierdzenia. Przyznam, że bez znajomości treści
    umowy, to cokolwiek ryzykowne tak oceniać z góry. Przede wszystkim nie wiem
    z jakiego powodu nie doszło do zawarcia umowy. Może okazało się, że jest
    inny profil klasy?

  • 4. Data: 2004-08-16 11:09:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kaliope wrote:

    > NIE

    Skąd ta stanowczość?

    KG

  • 5. Data: 2004-08-16 11:43:17
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Skąd ta stanowczość?

    prowadziłam ankiety po szkołach prywatnych (zasady ich funkcjonowania) -
    żadna z moich szkół nie zwracała wpisowego, ewentualnie można się było
    starać o zwrot rat z tytułu czesnego, jeśli zostały takowe wpłacone.Wpisowe,
    jest wszędzie traktowane, jako coś w rodzaju zadatku lub opłaty
    manipulacyjnej.
    pozdr.
    K.

  • 6. Data: 2004-08-16 12:21:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kaliope wrote:
> [...]
    > starać o zwrot rat z tytułu czesnego, jeśli zostały takowe wpłacone.Wpisowe,
    > jest wszędzie traktowane, jako coś w rodzaju zadatku lub opłaty

    że tak jest w umowach, to nie mam wątpliwości :)
    pytanie czy nie można tego podważyć...

    KG

  • 7. Data: 2004-08-16 12:56:05
    Od: "PiM" <p...@w...pl>

    > że tak jest w umowach, to nie mam wątpliwości :)
    > pytanie czy nie można tego podważyć...
    >
    > KG

    Szkoła wyznaczyła termin wpłacenia wpisowego, ale umowy nie przedstawiła do
    dzisisj . Gdybym podpisała umowę nie myślałabym o zwrocie pieniędzy.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-08-17 08:06:49
    Od: "PiM" <p...@w...pl>

    . Przede wszystkim nie wiem
    > z jakiego powodu nie doszło do zawarcia umowy. Może okazało się, że jest

    Powód bardzo banalny, nie byliśmy na zebraniu na którym umowy były
    podpisywane. Póżniej szkoła o nas zapomniała, my o szkołe również. W czasie
    wakacji okazało się, że prawdopodobnie w ciągu roku zmienimy miejsce
    zamieszkania i stąd ta zmiana decyzji. Córka będzie chodzić do zerówki do
    tego przedszkola do którego chodziła do tej pory, a naukę w szkole
    rozpocznie od pierwszej klasy w innym mieście.
    Pozdr
    a.

  • 9. Data: 2004-08-17 17:07:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiM" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoła wyznaczyła termin wpłacenia wpisowego, ale umowy nie przedstawiła
    do
    > dzisisj . Gdybym podpisała umowę nie myślałabym o zwrocie pieniędzy.
    > pozdrawiam

    No to teraz musisz znaleźć "dziurę w całym", czyli nieodpowiadający Ci punkt
    umowy.