  • 21. Data: 2018-03-14 12:59:22
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 12:39, Olin pisze:

    > No właśnie jest, ale zawsze możesz zapłacić za Animkę.

    A nie będą mnie ścigać za nielegalną wpłatę? ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 22. Data: 2018-03-14 14:14:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 12:38, Olin pisze:

    > Należało wezwać elektrobrygadę albo samemu ostawić w odpowiednie miejsce.
    > Sprzętu elektrycznego nie wolno wyrzucać na śmietnik; na pewno są na to
    > jakieś paragrafy.

    Faktu że jak wywalał ileś lat temu takowych nie było nie dopuszczasz
    do wiadomości?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-03-14 15:01:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 14:14:29 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Faktu że jak wywalał ileś lat temu takowych nie było nie dopuszczasz
    > do wiadomości?

    Dopuszczam. Ustawa śmieciowa obowiązuje od lipca 2013, więc kto wyrzucał
    wcześniej, może chodzić z podniesionym czołem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 24. Data: 2018-03-14 16:45:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-03-18 o 19:40, z pisze:

    > Od kiedy to prawnicze indywidua namawiają do nie płacenia podatków?

    To nie jest podatek. To nawet nie wiadomo, co to jest. Gdyby to był
    podatek, to przykładowo telewizja musiałaby przetargi ogłaszać, a nie
    płacić sobie z sufitu stawki. By nie musieli tych przetargów robić
    unikają jak ognia czegokolwiek, co by powodowało,że te środki są
    publiczne. Na chwilę obecną to jest jakaś quasi umowa cywilnoprawna
    sankcjonowana ustawą. Nawet nie za bardzo wiadomo, jakie przepisy do
    tego stosować i stąd od wielu lat jest burdel.

  • 25. Data: 2018-03-14 17:33:20
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > sankcjonowana ustawą. Nawet nie za bardzo wiadomo, jakie przepisy do
    > tego stosować i stąd od wielu lat jest burdel.

    Burdel jest. Był nawet taki co obiecywał że zrobi wszystko żeby tą
    "daninę" zlikwidować ;-)

    Każdy prawnik Ci to powie że to jest konstrukcja podatkowa tylko
    nazwana/opisana od czapy.
    Płacisz za to że coś posiadasz. PODATEK jak nic.
    A podatki płacić trzeba.
    Czekam na nożyce praworządnej opozycji antypisowskiej ;-)

  • 26. Data: 2018-03-14 18:42:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2018 o 17:33, z pisze:

    > Każdy prawnik Ci to powie że to jest konstrukcja podatkowa tylko
    > nazwana/opisana od czapy.

    Skoro ustawodawca twierdzi, że nie podatek, to chyba ustawodawca wie
    lepiej - prawda? Pisałem - sprawa jest prosta - państwo robi w chuja
    obyatele, a obywatel państwo. W sumie uczciwie na swój sposób.

    Shrek

  • 27. Data: 2018-03-14 19:42:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 15:01, Olin pisze:

    > Dopuszczam. Ustawa śmieciowa obowiązuje od lipca 2013, więc kto wyrzucał
    > wcześniej, może chodzić z podniesionym czołem.

    To szkoda że to pominąłeś pisząc odpowiedź na jego maila.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-03-15 00:45:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 09:55, Wojtek pisze:
    > Czy numer abonenta nie "siedzi" w w numerze konta?

    Na pewno nie. To jest twój identyfikator :D
    Czy konto nie jest
    > przypadkiem indywidualne i niezależne od adresu abonenta?

    Tego to nie wiem na 100%. Zadzwoń i zapytaj.

    --
    animka

  • 29. Data: 2018-03-15 00:47:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > jakieś paragrafy.
    >
    > "Elektrośmieci nie wolno wyrzucać do zwykłego śmietnika, gdyż stwarza to
    > ogromne zagrożenie dla środowiska. Klasyfikowane są one jako odpady
    > niebezpieczne, ponieważ zawierają szkodliwe substancje (m.in. rtęć, ołów,
    > związki bromu, chrom, kadm, nikiel, freon, azbest), które po wydostaniu się
    > z uszkodzonej lodówki, komputera, świetlówki czy innych urządzeń łatwo
    > przenikają do gleby, wód gruntowych i powietrza, powodując zanieczyszczenie
    > środowiska naturalnego i stanowiąc zagrożenie dla zdrowia ludzi i

    Nie martw się. Zaraz jakiś menel sobie ten sprzęt wygrzebie ze śmietnika
    i zabierze.

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-03-15 00:49:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No właśnie jest, ale zawsze możesz zapłacić za Animkę.

    Niech jakoś zakombinuje i zaplaci za mnie, nie mam nic przeciwko.

    --
    animka