  • 11. Data: 2018-03-13 20:42:05
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2018 o 19:40, z pisze:

    > Od kiedy to prawnicze indywidua namawiają do nie płacenia podatków?

    Przecież to nie jest podatek:P

    Państwo leci w chuja udając że podatek to nie podatek, a obywatele lecą
    w chuja udając że nie mają odbiornika. Seems legit;)

    PS. Choć coraz więcej ludzi naprawdę telewizora nie ma.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-03-13 21:06:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2018 20:42:03 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Przecież to nie jest podatek:P
    >
    > Państwo leci w chuja udając że podatek to nie podatek, a obywatele lecą
    > w chuja udając że nie mają odbiornika. Seems legit;)
    >
    > PS. Choć coraz więcej ludzi naprawdę telewizora nie ma.

    Znasz oobicie takich?
    Bo ja takich bez tv nie znam a takich co Odbiornik mają a abo nie płacą to wód
    znajomych pewnie 97%
    Inaczej- znam dwie osoby co abonament płacą.
    Ilu znasz takich co płaca?
    I w kwesti uczciwości- ci nie płacący tez(albo przede wzytkim) kurwizje oglądają
    Tacy jestesmy my Polacy(co tam o osobistym szacunku do hymnu pisales)
    Ps
    Ja tez abo nie placę
    A "Korone Królów" m.in. oglądam;)

  • 13. Data: 2018-03-13 21:15:10
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 13.03.2018 o 21:06, Kris pisze:

    > Znasz osobicie takich?

    Ja znam, siebie ;) TV wywaliłem na śmietnik już kilka lat temu.

  • 14. Data: 2018-03-13 21:19:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2018 21:15:11 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Ja znam, siebie ;) TV wywaliłem na śmietnik już kilka lat temu.

    A w zamian kupiłeś "urządzenie led z płaskim 50 calowym ekranem do odbioru treści z
    internetu";)

  • 15. Data: 2018-03-13 22:26:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znasz oobicie takich?

    No - kilku (w tym siebie).

    > Bo ja takich bez tv nie znam a takich co Odbiornik mają a abo nie płacą to wód
    znajomych pewnie 97%

    Takich też znam;)

    > Inaczej- znam dwie osoby co abonament płacą.
    > Ilu znasz takich co płaca?

    Nie znam. Przynajmniej o tym nie wiem.

    > I w kwesti uczciwości- ci nie płacący tez(albo przede wzytkim) kurwizje oglądają

    Chyba cię bóg opuścił. Po co normalni ludzie mieliby oglądać kurwizje?
    Normalni propagandy nie oglądają a pisiory wolą diskopolo i seriale na
    polsacie. Jak ktoś ogląda to przypadkiem albo z rozpędu.

    Zresztą w czym problem - gdyby chcieli, żeby ludzie tego nie oglądali
    bez opłaty to by zakodowali (taka gra słów). Im zależy na tym żeby to
    tłuszcza oglądała (nawet jak nie płaci).

    > Tacy jestesmy my Polacy(co tam o osobistym szacunku do hymnu pisales)

    Mów za siebie.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-03-13 22:27:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2018 o 21:19, Kris pisze:

    > A w zamian kupiłeś "urządzenie led z płaskim 50 calowym ekranem do odbioru treści z
    internetu";)

    Ja mam na przykład projektor i kodi na malince. Co w tym dziwnego?

    Shrek

  • 17. Data: 2018-03-13 22:47:33
    Od: MK <m...@b...cn>

    > A w zamian kupiłeś "urządzenie led z płaskim 50 calowym ekranem do odbioru treści z
    internetu";)

    Niczym nie zastąpiłem tego gównianego urządzenia ;)
    Bo nie chodziło mi o abonament tylko o treści tam pokazywane

  • 18. Data: 2018-03-14 09:55:14
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-13 o 01:52, Animka pisze:
    > Numer rachunku odbiorcy:
    > 20132025500010000102949551
    > BPSA Komórka Obsługi Masowych Płatnośc
    > Nazwa odbiorcy:
    > POCZTA POLSKA S.A COF DZIAŁ ABON. R
    > UL.BERNARDYŃSKA 15 85-940 BYDGOSZCZ
    > Wpisujesz: abonament za jaki m-c oraz numer abonenta.
    > Jeśli będziesz po wyrejestrowaniu dalej płacił.

    Czy numer abonenta nie "siedzi" w w numerze konta? Czy konto nie jest
    przypadkiem indywidualne i niezależne od adresu abonenta?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 19. Data: 2018-03-14 12:38:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Mar 2018 21:15:10 +0100, MK napisał(a):

    > TV wywaliłem na śmietnik już kilka lat temu.

    Należało wezwać elektrobrygadę albo samemu ostawić w odpowiednie miejsce.
    Sprzętu elektrycznego nie wolno wyrzucać na śmietnik; na pewno są na to
    jakieś paragrafy.

    "Elektrośmieci nie wolno wyrzucać do zwykłego śmietnika, gdyż stwarza to
    ogromne zagrożenie dla środowiska. Klasyfikowane są one jako odpady
    niebezpieczne, ponieważ zawierają szkodliwe substancje (m.in. rtęć, ołów,
    związki bromu, chrom, kadm, nikiel, freon, azbest), które po wydostaniu się
    z uszkodzonej lodówki, komputera, świetlówki czy innych urządzeń łatwo
    przenikają do gleby, wód gruntowych i powietrza, powodując zanieczyszczenie
    środowiska naturalnego i stanowiąc zagrożenie dla zdrowia ludzi i
    zwierząt."
    http://www.gminaskawina.pl/index.php?option=18&actio
    n=articles_show&art_id=359&menu_id=359&page=10

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 20. Data: 2018-03-14 12:39:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 09:55:14 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Czy konto nie jest
    > przypadkiem indywidualne i niezależne od adresu abonenta?

    No właśnie jest, ale zawsze możesz zapłacić za Animkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji