  • 51. Data: 2004-06-22 14:38:25
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    napisał w wiadomości news:cb9feq$s1h$1@inews.gazeta.pl...
    > : > : "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy" ;)))
    > : >
    > : > dlatego z Taba nikt nie dyskutuje :-)
    > :
    > : Plonk, niewychowany kmiotku.
    > :
    > :
    > niewychowany mowisz?....
    > poczytaj swoje posty i powiedz kto bardziej niewychowany jest
    > bo mnie sie z Toba nie chce gadac.

    Bardzo prosze nie powielac w grupie matematycznej
    pozamatematycznych dyskusji z innych grup.

    FUT: pl.soc.prawo

    Maciek

  • 53. Data: 2004-06-22 15:15:29
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

  • 54. Data: 2004-06-22 16:31:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Bardzo prosze nie powielac w grupie matematycznej
    : pozamatematycznych dyskusji z innych grup.
    :
    : FUT: pl.soc.prawo
    :

    nie powielam, jezeli poszlo na matematyka to przepraszam ale ja z tym nie
    mam nic wspolnego.

    P.

  • 55. Data: 2004-06-22 17:41:09
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 cze o godzinie 18:31, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

> [...]
    >:
    > nie powielam, jezeli poszlo na matematyka to przepraszam ale ja z tym nie

    Kłamiesz!!
    Właśnie że masz _wszystko_ z tym wspólne - bo to _Ty_ wysłałeś:

    From: Przemyslaw Rokicki <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.sci.matematyka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Date: Tue, 22 Jun 2004 16:24:25 +0200

    Zgodzisz się z tym czy nie? :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 56. Data: 2004-06-22 21:03:37
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    In pl.sci.matematyka ksRobak <e...@p...onet.pl> wrote:

    > NIKT nie może mi zabronić prezentowania logicznych i jednoznacznych
    > stwierdzeń naukowych.

    Nie rozumiesz dwóch rzeczy.

    1. Wolność słowa oznacza również prawo do nie słuchania, jeśli ktoś
    nie jest zainteresowany.

    2. Dostęp do Usenetu jest ci dany jak psu micha i może być odebrany
    równie szybko.

    Ode mnie w tym temacie tyle.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

  • 57. Data: 2004-06-23 07:48:33
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiesz dwóch rzeczy.
    > 1. Wolność słowa oznacza również prawo do nie słuchania, jeśli ktoś
    > nie jest zainteresowany.
    > 2. Dostęp do Usenetu jest ci dany jak psu micha i może być odebrany
    > równie szybko.
    > Ode mnie w tym temacie tyle.
    > --
    > Adam Wysocki

    Ty nie rozumiesz, że PRAWO to PRAWO
    Jeśli ty = nadczłowiek chcesz odebrać mnie=psu "michę"
    to ZRÓB TO !!!
    Zademonstruj, że człek szkalujący nazwisko Leppera na usenecie
    pozostanie bezkarny a Człowiek który przeciwstawia się takim
    praktykom zostanie przez podobnych tobie nadludzi pozbawiony
    PRAWA do wypowiedzi poprzez odcięcie dostępu do serwerów.
    ZRÓB TO - nie miel jęzorem na próżno.
    czekam
    Edward Robak Kraków, 23 czerwca 2004r. \|/ re:

  • 58. Data: 2004-06-23 09:21:08
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Kłamiesz!!
    : Właśnie że masz _wszystko_ z tym wspólne - bo to _Ty_ wysłałeś:

    e e

    :
    : From: Przemyslaw Rokicki <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    : Newsgroups: pl.sci.matematyka,pl.soc.prawo
    : Date: Tue, 22 Jun 2004 16:24:25 +0200
    :
    : Zgodzisz się z tym czy nie? :P
    :

    ja odpowiedzialem na posta ktory miescil sie na grupie pl.soc.prawo, i tak
    jak teraz n atego odpowiadam, w "grupy dyskusyjne" jest wpisana tylko ta
    grupa, jezeli pojdzie tez na inne,
    to jest sprawa jakiegos BOTa, ktory ktos mogl postawic, nie ja.

    Moze ten fragment z tego watku CIe przekona:
    "...

    > Edward Robak to Twoje prawdziwe nazwisko i imie?
    > Jezeli tak to na bank masz wygrane.
    >

    > P.

    Tak. Edward Robak to moje prawdziwe nazwisko.
    Dzięki serdeczne za Twój komentarz który przesyłam także na
    grupę "pl.sci.filozofia" gdzie wykuwa się zręby nowej nauki
    pod nazwą Teoria Czasu - którą propaguję.
    Liczba przeciwników postępu nie jest duża -- za to są krzykliwi
    i nie przebierają w środkach by przeszkodzić hehe
    kijkiem rzeki nie zawrócą ;)))
    Edward Robak Kraków, 18 czerwca 2004r. \|/ re:
    --
    PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl

    ..."

    Pozdrawiam
    P.

  • 59. Data: 2004-06-24 08:45:32
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemyslaw Rokicki pisze:

    > :
    > : Kłamiesz!!
    > : Właśnie że masz _wszystko_ z tym wspólne - bo to _Ty_ wysłałeś:
    >
    > e e

    zaczyna sie.....
    Matemetyki "dzieki" dzialanosci ksRobaka juz prawie nie da sie czytac...

    KsRobak utrudnia to bardziej niz internet worm..

    Boguslaw

  • 60. Data: 2004-06-24 09:29:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : zaczyna sie.....
    : Matemetyki "dzieki" dzialanosci ksRobaka juz prawie nie da sie czytac...
    :
    : KsRobak utrudnia to bardziej niz internet worm..
    :

    gdybyscie zamiast blokowac mu kont, czy w inny sposob psocic, po porostu
    jego postow nie czytali, nie bylo by tego.
    CZyz nie?

    Ja w takim przypadku tez zawsze bym mial osttanie zdanie, nie dalbym sie tak
    latwo
    "wyrzucic" .

    P.