  • 61. Data: 2004-06-24 09:52:24
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemyslaw Rokicki pisze:

    > : zaczyna sie.....
    > : Matemetyki "dzieki" dzialanosci ksRobaka juz prawie nie da sie czytac...
    > :
    > : KsRobak utrudnia to bardziej niz internet worm..
    > :
    >

    > gdybyscie zamiast blokowac mu kont, czy w inny sposob psocic, po porostu
    > jego postow nie czytali, nie bylo by tego.
    > CZyz nie?
    >
    > Ja w takim przypadku tez zawsze bym mial osttanie zdanie, nie dalbym sie
    > tak latwo
    > "wyrzucic" .
    >
    > P.

    Nikt mu nic nie blokuje..
    Facet rozsiewa byc moze taka fame, ale tonieprawda - latwo sprawdzic..

    Po prostu pisze "pseudonakowo" i ciagle prowokuje nowych do
    "tlumaczenia mu ze sie myli". i ciezko to odfiltrowac, bo coraz tonowy
    mysli, ze znalazl kogos, kogo trzeba wyprowadzic z bledu.
    Ciagla zmiana tematu, coraz to nowi naiwni...

    Boguslaw

  • 62. Data: 2004-06-24 10:00:38
    Od: qmj137 <q...@p...ath.cx>

    On 2004-06-24, Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> wrote:

> [...]
    > mysli, ze znalazl kogos, kogo trzeba wyprowadzic z bledu.
    > Ciagla zmiana tematu, coraz to nowi naiwni...

    ksRobak twierdzi, ze admin na gazecie po cichu, bez slowa wyjasnienia,
    usuwa mu konta. Jesli to prawda to byloby troche nie fair ze strony gazety.

    --
    Try not to have a good time ... This is supposed to be educational.
    -- Charles Schulz

  • 63. Data: 2004-06-24 10:07:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    qmj137 pisze:

    [...]

    > ksRobak twierdzi, ze admin na gazecie po cichu, bez slowa wyjasnienia,
    > usuwa mu konta. Jesli to prawda to byloby troche nie fair ze strony
    > gazety.

    No oczywiscie ze byloby nie fair..ale...

    zalozenie nowego konta powoduje, ze KsRobak znow wylazi z "kilfajli"
    wiec KsRobak "ma interes prawny" skarzyc sie, ze mu konto usuneli..

    Ale z drugiej strony zalozmy ze nie usuwaja...
    wyobraz sobie, ze prowadzisz takie uslugi,
    i ktos ci taka reklame robi, ze z "twojego serwisu" moze
    uczynic grupe sci praktycznie nie do czytania...

    nie zazdroszcze czlowiekowi problemu...

    Boguslaw

  • 64. Data: 2004-06-25 17:35:00
    Od: "Pitagoras" <P...@g...pl>

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl>
> [...]

    > i ktos ci taka reklame robi, ze z "twojego serwisu" moze
    > uczynic grupe sci praktycznie nie do czytania...

    Chyba jednak jest PROBLEM i to nie samego Robaka który
    z tego co mozna wyczytac w GOOGLE oglosil caly szereg
    rewelacyjnych na skale swiatowa odkryc, m.in.
    3*1/3=3*0,(3)(10/3)=0,(9)(30/3)=0,(9)(10)=1
    a wiec udowodnil, ze nieskonczonosc liczb naturalnych
    jest ograniczona.
    Pan nazywasz czysta matematyke "pseudonaukowa"
    a wiec to tu chyba tkwi problem.
    Czy Pan rozumiesz teksty czlowieka którego zwalczasz?
    pzdr.
    Pitagoras
    --
    FUT: pl.sci.filozofia,pl.sci.matematyka,pl.soc.prawo

  • 65. Data: 2004-06-25 17:47:13
    Od: "ksRobak" <u...@t...internetdsl.tpnet.pl>

    Uzytkownik "Pitagoras" <P...@g...pl>
> [...]

    > z tego co można wyczytać w GOOGLE ogłosił cały szereg
    > rewelacyjnych na skalę światową odkryć, m.in.
    > 3*1/3=3*0,(3)(10/3)=0,(9)(30/3)=0,(9)(10)=1
    > a więc udowodnił, że nieskonczońość liczb naturalnych
    > jest ograniczona.
    > Pan nazywasz czystą matematykę "pseudonaukowa"
    > a więc to tu chyba tkwi problem.
    > Czy Pan rozumiesz teksty czlowieka którego zwalczasz?
    > pzdr.
    > Pitagoras
    > --
    > FUT: pl.sci.filozofia,pl.sci.matematyka,pl.soc.prawo

    To PRAWDA
    GOOGLE są dowodem podobnie jak archiwum ONET.pl
    Edward Robak Kraków, 25 czerwca 2004r. \|/ re:
    --
    crosspostom i spamowi mówię stanowcze NIE!

  • 66. Data: 2004-06-28 08:08:40
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <u...@t...internetdsl.tpnet.pl>
    > Uzytkownik "Pitagoras" <P...@g...pl>

    > To PRAWDA
    > GOOGLE są dowodem podobnie jak archiwum ONET.pl
    > Edward Robak Kraków, 25 czerwca 2004r. \|/ re:

    Temat: "Fw: 2004-06-28 ID: 163022) RE: ABUSE warning!"