    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 62 lata
    Date: Thu, 1 Mar 2018 14:03:21 +0100

    dyskusyjnych:OAQlC.63172$l...@f...ams1...
    On 2018-03-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >cały?

    Calutki. Poki nie przeczytasz, to skad wiesz, czy cie nie dotyczy ?

    Poza tym pamietaj, ze zawsze moze cie komornik zatrzymac i zajac auto
    :-)

    >cały?

    calutki. Z KPW i dodatkowymi.

    >cały?

    Calutki. z KPK i KKW

    >Po co mam znać Konwencje Wiedeńską poruszając się w Polsce?

    Bo obowiazuje.

    >Po co? Mogę zaufać policjantowi, bo skoro to on mnie do czegoś zmusza
    >to on musi wiedzieć. Będę miał wątpliwości, sprawdzę potem.

    A jak sie okaze, ze nie mal prawa cie zatrzymac, wiec zatrzymales sie
    dobrowolnie, a w tym miejscu jest zakaz zatrzymywania ? :-)

    >W jakim zakresie?

    Przeczytasz, to sie dowiesz :-)

    >Jak wyżej, czyli w jakim zakresie?

    Pracujesz, to w calosci.
    Tam ciekawe rzeczy pisza :-)

    >To co się pochowało, w 99% trzeba wiedzieć jeśli zaistnieje konkretna
    >sytuacja.

    Wtedy to juz moze byc za pozno.
    Lepiej wiedziec przed :-)

    >Dodatkowo Ustawodawca słusznie nam nie ufa i będąc np.
    >instalatorem urządzń sieciowych, wcale nie musisz wiedzieć jakie
    >zakresy częstotliwości wifi obowiązują w Polsce o ile tylko kupisz
    >urządzenia dopuszczone do obrotu na tereie Polski itd itp.

    To "dopuszczenie" sie troche zmienilo.
    A potem sie okaze, ze jednak nie spelnia, i jestes podejrzany o
    wspoludzial :-)

    >To co ciebie bezposrednio dotyczy i co skutkuje w sposób mniej lub
    >bardzo przyjemny prawnie to pewnie z 5%% wszystkiego (w danym
    >momencie).

    http://www.zwierzaki.org/index.php?topic=33321.20;wa
    p2

    "Nawet 5 tysięcy złotych grzywny grozi Z.M., mieszkańcowi podkęckiej
    Nowej Wsi za to, że miał - jak twierdzi - dobre serce. Jak to możliwe?
    Kilka miesięcy temu Z.M. zauważył przy drodze potrąconą sarnę.
    Przygarnął ją i wyleczył. Po kilku tygodniach dowiedział się, że, aby
    ją przetrzymywać musi mieć specjalne zezwolenie. Otrzymał je od
    starosty oświęcimskiego Józefa Kały. Okazało się jednak, że dostał je
    za późno i teraz Z.M. będzie się musiał tłumaczyć przed sądem z
    nielegalnej hodowli dzikiej zwierzyny. Grozi mu za to do 5 tysięcy
    złotych grzywny. "

    P.S. Zdarza ci sie zaparkowac samochod tylem do budynku ?
    Nie wolno. A moze wolno. Nie pamietam przepisu :-)

    Urzad ... hm, jaki, geodezyjny ? odwiedzasz regularnie ?
    http://www.dziennikwschodni.pl/lubelskie/urzednicy-o
    dpowiedza-przed-sadem-doszlo-do-wypadku-bo-nie-posta
    wili-znaku,n,140119777.html

    A u mnie wlasnie zastapili tablice "droga wewnetrza" tablica "droga
    pod zarzadem spoldzielni XXX" ...

    J.