  • Data: 2018-03-02 03:28:09
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzisz, zaczynasz gadać jak człowiek. Problem w tym, że ta fizyczna
    > niemożliwość wcale cię nie usprawiedliwia;)

    Ale to oczywiste, natomiast mi chodzi o to, że nie ma co dostawac
    kociokwiku z powodu ilosci dokumentów bo nie jest to żadna sytuacja
    wyjątkowa :)

    > Dopóki się coś nie zjebie inie wezmą się za to prawnicy.

    To tak jak napisałem JF - cegła tez może na mnie zleciecie, ale nie jest
    to wystarczający powód abym MUSIAŁ poznać stan faktyczny wszystkich
    budynków, obok których przechodzę.

    > Tak ci się wydaje, zanim zabiorą się za to prawnicy. Zresztą to że tego
    > prawa się tworzy tyle, że nie da się go przeczytać, to tylko początek
    > problemu. Możesz nawet przeczytać co trzeba. Może to być nawet aktualne
    > w momencie podejmowania decyzji czy popełniania czynu. Potem prawodawca
    > wysra inną ustawę i okaże się że byłeś w mylnym błędzie - poczytaj kiedy
    > prawo nie działa wstecz.

    Tak jest w każdej dziedzinie.

    > Pouczy. Pouczy cię też że popełniłeś wykroczenie. No skoro mu ufasz i
    > wierzysz (bo kulsony to niby elita i przepisy czytają;), to czemu nie
    > podpiszesz.

    Bo mam swój rozum i korzystając z tego narzedzia dokonuje oceny
    sytuacji, zarówno w zakresie merytorycznej jak i profilowania pana
    policjanta. Natura jest jednak dość łaskawa i daje kupe wskazówek.

    Wiedziałem, że to wyciągniesz :)

    --
    Marcin