  • Data: 2018-03-02 03:21:58
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.zwierzaki.org/index.php?topic=33321.20;wa
    p2

    > "Nawet 5 tysięcy złotych grzywny grozi Z.M., mieszkańcowi podkęckiej
    > Nowej Wsi za to, że miał - jak twierdzi - dobre serce. Jak to możliwe?
    > Kilka miesięcy temu Z.M. zauważył przy drodze potrąconą sarnę.
    > Przygarnął ją i wyleczył. Po kilku tygodniach dowiedział się, że, aby
    > ją przetrzymywać musi mieć specjalne zezwolenie. Otrzymał je od
    > starosty oświęcimskiego Józefa Kały. Okazało się jednak, że dostał je
    > za późno i teraz Z.M. będzie się musiał tłumaczyć przed sądem z
    > nielegalnej hodowli dzikiej zwierzyny. Grozi mu za to do 5 tysięcy
    > złotych grzywny. "

    A hodowla nie implikuje rozmnażania i czy hodowla nie implikuje też
    gatunków udomowionych? :)

    > P.S. Zdarza ci sie zaparkowac samochod tylem do budynku ?
    > Nie wolno. A moze wolno. Nie pamietam przepisu :-)

    Na ogól parkuje przodem, bo nie chce ludziom smrodzić.

    > Urzad ... hm, jaki, geodezyjny ? odwiedzasz regularnie ?
    > http://www.dziennikwschodni.pl/lubelskie/urzednicy-o
    dpowiedza-przed-sadem-doszlo-do-wypadku-bo-nie-posta
    wili-znaku,n,140119777.html

    To są przykłady ze współczynnikiem trafienia odpowiadającym ilości
    wszyskich dokumentów prawnych do tych, które moich działań dotycza.
    Jasne, że może i mnie trafić cos przypadkowego. Takoz cegła z dachu i
    samochód na przejściu.

    --
    Marcin