  • 31. Data: 2017-06-10 12:27:19
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wezmę tę robotę za głupie 45 tys.
    Nie mam gorszych kwalifikacji.

    -----
    > "Te niewielkie pieniądze, które będzie zarabiała pani Małgorzata Sadurska to 90
    tysięcy złotych"

  • 32. Data: 2017-06-10 12:29:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Policzmy, ile lat mają najmłodsze postkomuchy.
    Kiedy wyprowadzili sztandar?

    -----

  • 33. Data: 2017-06-10 21:08:11
    Temat: Re: [OT] 400zł dla kogo
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    powiem przekornie - nareszcie mamy dowód!
    dziękuję Koleżanko!

  • 34. Data: 2017-06-11 09:59:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 23:20 rg <n...@o...pl> pisze:

    > Fri, 09 Jun 2017 16:35:51 +0200, w
    > <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

    > Wypada wiedzieć, że z niej taki fachowiec jak z koziej...

    :O
    Pomyśl logicznie, nie masz żadnej wiedzy...
    To jest brak wyobraźni, który jest swego rodzaju upośledzeniem.

    > Jej jedyne doświadczenie zawodowe to ze 4 tygodnie w ZUS.
    > Być może teraz za doświadczenie zawodowe uznaje się posiadanie OC, a w
    > przypadku AC stanowisko musi być w zarządzie minimum.

    Pracodawca ma swoje konkretne potrzeby i zatrudnia tego, który najlepiej
    je spełni!
    Nie słyszałeś na przykład, jak niektórzy pracodawcy szukają
    sekretarki/asystentki?
    Ech, teoretycy gawędziarze...

    --
    Trefniś

  • 35. Data: 2017-06-11 16:13:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-11 o 09:59, Trefniś pisze:

> [...]
    > je spełni!
    > Nie słyszałeś na przykład, jak niektórzy pracodawcy szukają

    Jesteś idiotą, czy tylko udajesz? Porównujesz sekretarkę z członkiem
    zarządu największej firmy ubezpieczeniowej w tym kraju? Chyba jednak
    jesteś idiotą.

    --
    Sonn

  • 36. Data: 2017-06-11 17:56:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 16:13 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Jesteś idiotą, czy tylko udajesz? Porównujesz sekretarkę z członkiem
    > zarządu największej firmy ubezpieczeniowej w tym kraju? Chyba jednak
    > jesteś idiotą.

    Nie, po prostu robię "listę obecności" idiotów, używając dostosowanych do
    nich argumentów.
    Jeden już się złapał i ujawnił.

    Poczytaj, jakie kompetencje ma Sadurska:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82gorzata_Sadurs
    ka

    Czy prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii
    Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz studia podyplomowe z zarządzania i
    organizacji w Lubelskiej Szkole Biznesu to nie są kompetencje?
    Tylko dlatego, że jakiś lodziarz Sikorski i Swetru skrytykował wybór?

    Od dłuższego czasu dyskutujemy tutaj o jakości polskich prawników, którzy
    już nie tylko nie potrafią jednoznacznie przeczytać konstytucję, ale też
    pójdą na każdą śmieszność, byle przypodobać się jakiejś opcji politycznej.

    Prawnicy są towarem _deficytowym_ mimo wręcz bezrobocia wśród absolwentów
    prawa.

    --
    Trefniś

  • 37. Data: 2017-06-12 07:38:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > je spełni!
    > Nie słyszałeś na przykład, jak niektórzy pracodawcy szukają

    Problem jest taki, że to nie pracodawca (skoro firma państwowa, to my),
    a pewna grupa kolesi uzurpujących sobie zbyt dużą władzę, zadecydowała.
    Jako współwłaściciele mamy chyba prawo choćby wyrażania swojego
    niezadowolenia, a jeśli się da nacisków na zmianę stanu rzeczy?

    --
    http://kaczus.cba.pl

  • 38. Data: 2017-06-12 07:42:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-11 o 17:56, Trefniś pisze:

> [...]
    > organizacji w Lubelskiej Szkole Biznesu to nie są kompetencje?
    > Tylko dlatego, że jakiś lodziarz Sikorski i Swetru skrytykował wybór?

    Wiesz, miałem zajęcia z jednym doktorem na uczelni - taki wstęp do
    księgowości. To co powiedział, to że on mimo, że ma właściwe
    wykształcenie, teorię zna, bo ją wykłada, ale bez zdobycia
    wcześniejszego porządnego doświadczenia nie wziąłby się za bycie
    samodzielnym księgowym. Wykształcenie to jedno, doświadczenie drugie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 39. Data: 2017-06-12 07:50:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-10 o 07:54, z pisze:

    > Co się dziwisz?. Poprawiają ściągalność podatków.
    > Nie do końca to będzie skuteczne ale zawsze to lepiej niż dokonania nic
    > nie mogę tuska w tym temacie. :-)

    Na zasadzie "poprzednicy doprowadzili nas na skraj przepaści, ale my w
    odróżnieniu od nich zrobiliśmy krok na przód"?

    Wiesz, jak firmy zaczną wygrywać w sądach odszkodowania, to niestety my
    za to zapłacimy. A żeby zmienić i poprawić ściągalność, trzeba najpierw
    sobie uświadomić, że świat się zmienił i to co było dobre x lat temu
    teraz nie jest ani skuteczne, ani na ludziach wrażenia nie robi.
    I to niezależnie z jakiej opcji politycznej są p.Osłowie. Notabene, z
    tego co tak pobieżnie przeglądałem, to chyba najbardziej przystające do
    rzeczywistości dzisiejszej pomysły mieli PSL-owcy, choć może i pomyliłem
    z jakimś innym ugrupowaniem. Tak ale zauważyli, że ten system w obecnej
    rzeczywistości nie ma racji bytu i zaproponowano by zamiast ściągania
    abonamentu, media publiczne zrezygnowały z reklam w zamian za pieniądze
    z reklam od innych nadawców. No tak, ale wtedy znowu Poczta Polska nie
    będzie miała intratnego zlecenia...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 40. Data: 2017-06-12 09:40:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-11, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > organizacji w Lubelskiej Szkole Biznesu to nie są kompetencje?
    > Tylko dlatego, że jakiś lodziarz Sikorski i Swetru skrytykował wybór?

    Merytorycznie patrząc, to takie wykształcenie nic nie znaczy.

    Do zarządzania spółką skarbu państwa, tej wielkości i do tego notowaną na
    giełdzie, to przydałoy się mieć MBA i jakieś doświadczenie i odpowiedni
    profil psychologiczny (przy naborze na MBA często trzeba przejść badanie
    psychologiczne, żeby sprawdzić czy potrafisz podejmować trudne decyzje).
    I myślę, że przy pensji ~90k brutto / miesiąc jest się w stanie
    znaleźć kogoś bardziej sensownego.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com