  • 21. Data: 2017-06-09 23:20:11
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 09 Jun 2017 16:35:51 +0200, w
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > OK dzięki.
    > Czy PiS jako pierwszy uznaje, że fachowiec powinien dużo zarabiać?
    > :)

    Wypada wiedzieć, że z niej taki fachowiec jak z koziej...

    Jej jedyne doświadczenie zawodowe to ze 4 tygodnie w ZUS.
    Być może teraz za doświadczenie zawodowe uznaje się posiadanie OC, a w
    przypadku AC stanowisko musi być w zarządzie minimum.

  • 22. Data: 2017-06-09 23:21:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-09 o 14:59, Shrek pisze:

    > Ci są po prostu bardziej bezczelni. Wbrew pozorom ma to znaczenie, bo
    > dalej się w swoim kurewstwie są w stanie posunąć.

    Kotłowali się i kotłowali z tym abonamentem RTV i wreszcie ustalili, że
    abonament będzie taki jak był.

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-06-10 07:54:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 23:21, Animka pisze:
    > Kotłowali się i kotłowali z tym abonamentem RTV i wreszcie ustalili, że
    > abonament będzie taki jak był.

    Co się dziwisz?. Poprawiają ściągalność podatków.
    Nie do końca to będzie skuteczne ale zawsze to lepiej niż dokonania nic
    nie mogę tuska w tym temacie. :-)

  • 24. Data: 2017-06-10 08:46:07
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    W dniu .06.2017 o 12:58 z <...@...pl> pisze:

    Jeśli ktoś chce uderzyć, zawsze znajdzie kij.
    Jednym zdaniem będzie znacznie gorzej i mniej sprawiedliwie, wszystko
    przez PiS!
    Bo dotychczas było sprawiedliwie - profity dla "uwłaszczonych"
    Solidaruchów, którzy dogadali się z PZPR i byłym SB.

    ---------
    Przeciw ustawie głosowało tylko 2 posłów a 1 wstrzymał się od głosu.
    Dawno nie było takiej jednomyślności w Sejmie.

  • 25. Data: 2017-06-10 08:53:36
    Temat: Re: [OT] 400zł dla kogo
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:oher5i$4qp$1@node2.news.atman.pl...
    > Księżniczko! co Miała na myśli pisząc "POPIS"?

    Platforma Obywatelska (PO) i Prawo i Sprawiedliwość (PiS) razem POPiS. W
    głosowaniu wszyscy posłowie PO i PIS głosowali za przyjęciem ustawy.

  • 26. Data: 2017-06-10 08:56:03
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja to rozumiem, że nie dla każdego , a tylko dla psześladowanego.
    > I dotykamy istoty sprawy:
    > kto będzie decydował czy ktoś był czy nie był psześladowany?
    >
    > Czy tylko robotnicy?
    > To wyjdzie z tego PZPR.

    Decydować będzie Prezes Stowarzyszenia, a IPN będzie sprawdzał czy ta osoba
    była TK.

  • 27. Data: 2017-06-10 09:01:21
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > To wyjdzie z tego PZPR.

    Decydować będzie Prezes Stowarzyszenia, a IPN będzie sprawdzał czy ta osoba
    była TW.

  • 28. Data: 2017-06-10 09:06:42
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Decydować będzie Prezes Stowarzyszenia, a IPN będzie sprawdzał czy ta
    > osoba była TK.

    Pomyłka: miało być TW (tajny współpracownik) a nie TK (trybunał
    konstytucyjny)
    Próba anulowania newsa nie udała się (nie wiem dlaczego).
    Przepraszam za ten bałagan.

  • 29. Data: 2017-06-10 09:08:29
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:oheghi$44p$1@usenet.news.interia.pl...

    > Decydować będzie Prezes Stowarzyszenia, a IPN będzie sprawdzał czy ta osoba
    > była TW.

    Kto będzie mianować prezesa? Jaka odpowiedzialność _karna_ będzie grozić
    prezesowi za kreowanie kombatantów "nie szybkiej" Polski z niczego?
    Ja jednoosobowe decyzję w podobnych sprawach to mam w [...].

    Komisję od odszkodowań dla KRK i "innych" związków wyznaniowych nikogo
    niczego nie nauczyły?

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2017-06-10 11:12:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Kotłowali się i kotłowali z tym abonamentem RTV i wreszcie ustalili, że
    > abonament będzie taki jak był.

    W sejmie była pyskówka na temat podawania przez operatorów kablówek
    danych abonentów poczcie polskiej. Nie przegłosowali ?