  • 171. Data: 2017-06-15 15:03:54
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 14:52, A. Filip pisze:

    > Cel nadawania komunikatów spełniałoby obowiązkowe udostępnianie jednego
    > programu TVP np. TVP1. Obowiązek udostępniania całej reszty to IMHO
    > bezwstydne narzucanie "pozycji monopolistycznej".

    Tak naprawdę to już pisałem - do tego nie jest potrzebna własna
    telewizja - wystarczy ustawa o stanach nadzwyczajnych i klęskach
    żywiołowych. A nawet jakby nadawali jako reklamy na polsacie i tvn to i
    tak by wyszło taniej:P

    Więc cała instytucja telewizji publicznej jest bez sensu (przynajmniej u
    nas, bo nie ma co się z BBC porównywać:), i to że kablówki mają ją
    udostępniać jest tylko tego pokłosiem.

    Shrek

  • 172. Data: 2017-06-15 15:10:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 14:57, z pisze:

    > A gu... oczywiście. Tylko zrób coś takiego samego w innym cywilizownym
    > kraju europejskim (nawet przy założeniu identycznego prawa), wyszczekaj
    > się na lewo i prawo to zobaczymy jak Ci rura zmięknie. :-)

    Stary - nie wiem jak ci to wytłumaczyć - ja _naprawdę_ nie mam
    telewizora (co nie zmienia faktu, że jakbym miał to bym leciał w chuja
    jak państwo ze mną, ale naprawdę nie mam).

    > Kłamca. Radio masz w samochodzie.

    Załóżmy, że mam, ale powyższego oświadczenia nie należy traktować jako
    oświadczenia o stanie faktycznym - zakładamy tak tylko na potrzeby
    dyskusji;) Ale rozmawiamy na razie o telewizorach i chciałeś mnie ścigać
    za nieposiadanie właśnie _telewizora_. No więc telewizora nie mam.

    > Kłamca :-)

    No i jak z dzieckiem - przecież ci napisałem, że kiedy w chuja lecę, to
    lecę, ale telewizora nie mam:P

    Shrek

  • 173. Data: 2017-06-15 15:11:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 15:01, Trefniś pisze:
    > W ogóle lata temu, kiedy DVB-T w Polsce było w planach, np. na
    > pl.regionalne.wroclaw poddawałem w wątpliwość sens przechodzenia na
    > telewizję cyfrową.

    Tym bardziej dzisiaj wydawanie kasy na radio cyfrowe to głupota.

  • 174. Data: 2017-06-15 15:12:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 15:00 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > On 2017-06-15, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Powyższe jest nieuprawnione.
    > Ale z kablówki można też wykupić też tylko internet.

    Trzeba z wami jak z dziećmi specjalnej troski?
    "Kablówka" to na potrzeby wątku domyślnie telewizja kablowa.
    Nie nazwiesz chyba wyłącznie ISP - kablówką w kontekście rozmowy o
    abonamencie TV?

    > To nie jest Orange, gdzie żeby mieć neostradę musisz mieć linię
    > telefoniczną.

    Czyli TAURONA też nazwiesz kablówką, bo kablem dostarcza prąd???
    Ech...

    --
    Trefniś

  • 175. Data: 2017-06-15 15:13:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 15:10, Shrek pisze:
> [...]
    > dyskusji;) Ale rozmawiamy na razie o telewizorach i chciałeś mnie ścigać
    > za nieposiadanie właśnie _telewizora_. No więc telewizora nie mam.

    Sprytnie operujesz językiem trzymając się słowa "telewizor" ;-)

  • 176. Data: 2017-06-15 15:17:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 14:44 z <...@...pl> pisze:

    > Uczepiłeś się magnetowidu to już z górki :-)

    OK, ale nadal rozmawiamy o abonamencie :)

    Poza tym protestuję - winyle wracają, nawet w Bierdolonce możesz je
    kupować.
    Nb. mam za złe Jarkaczowi, że rozpropagował insekta. Pewnie grosza za to
    nie dostał, pożyteczny idiota!
    Tam pracownicy nadal nie mają dobrych warunków.

    --
    Trefniś

  • 177. Data: 2017-06-15 15:20:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 14:47, the_foe pisze:

    > Wpisana polityczność okazał się słabością TK. Teraz za to płacimy.

    Tak wiem - i uznaję twoja odpowiedź. Chodziło mi bardziej o to czemu
    uważasz że konstytucja ma znaczenie tylko przy prawie precedensu. IMHO
    jakby była stosowana wprost przez sądy powszechne to by znacznie wartość
    konstytucji wzmocniło. W zasadzie czemu się nie stosuje, skoro
    konstytucja stwierdza, że się stosuje?

    Shrek

  • 178. Data: 2017-06-15 15:22:49
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-15, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

    > Trzeba z wami jak z dziećmi specjalnej troski?
    > "Kablówka" to na potrzeby wątku domyślnie telewizja kablowa.

    No dokładnie. Mi TVK dostarcza _tylko_ internet.

    > Nie nazwiesz chyba wyłącznie ISP - kablówką w kontekście rozmowy o
    > abonamencie TV?

    Ale to nie jest *tylko i wyłącznie ISP*. Ta firma *może* Ci do tego
    samego gniazdka dostarczyć sygnał TV. O patrz np tu: https://www.inea.pl/
    Możesz wykupić w pakietach, lub samą tylko TVK lub sam tylko internet.

    > Czyli TAURONA też nazwiesz kablówką, bo kablem dostarcza prąd???
    > Ech...

    Nie. Ale ignoranta, który jak czegoś nie wie to wyzywa ludzi od dzieci
    specjanych troski, zamiast przyznać że czegoś nie wie, mogę spokojnie
    nazwać bucem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 179. Data: 2017-06-15 15:23:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 15:12, Trefniś pisze:

    > Trzeba z wami jak z dziećmi specjalnej troski?
    > "Kablówka" to na potrzeby wątku domyślnie telewizja kablowa.
    > Nie nazwiesz chyba wyłącznie ISP - kablówką w kontekście rozmowy o
    > abonamencie TV?

    Też jest nieuprawniona - kiedyś miałem pakiet internet+TV+tel, bo było
    taniej niż nam internet. Telewizora jak nigdy nie miałem, tak wtedy też nie.

    Shrek

  • 180. Data: 2017-06-15 15:27:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 15:13, z pisze:

    > Sprytnie operujesz językiem trzymając się słowa "telewizor" ;-)

    No więc dobra - nie mam telewiora, odbiornika telewizyjnego, nie mam
    karty PCI, nie mam tunera DVB, nie wiem czego tam jeszcze. Nie mam
    niczego co by służyło do odbioru telewizji czy to naziemnej czy
    kablowej, czy satelitarnej.

    Shrek