eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › 3 krotna naprawa tego samego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2007-09-28 13:08:07
    Temat: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
    urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
    gotówki?


  • 2. Data: 2007-09-28 13:53:12
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
    > urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
    > gotówki?

    Nie. Tzn. żądać masz prawo, ale raczej nic nie wskórasz ;-).



  • 3. Data: 2007-09-28 14:02:36
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
    > urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
    > gotówki?

    A skąd grupowicze mają wiedzieć co masz napisane w gwarancji?

    K.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2007-09-28 16:44:45
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    K. pisze:
    >> Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
    >> urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
    >> gotówki?
    >
    > A skąd grupowicze mają wiedzieć co masz napisane w gwarancji?
    >
    > K.
    >
    >
    Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa
    miedzy mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop
    większość czasu spędza w serwisie niż u mnie w domu.


    p,M


  • 5. Data: 2007-09-28 17:00:13
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjb1u$8vi$1@inews.gazeta.pl Marcin Wójcik
    <w...@g...pl> pisze:

    > Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa miedzy
    > mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop większość czasu
    > spędza w serwisie niż u mnie w domu.
    I regulują, tylko nie wiadomo czy mają zastosowanie do twojego przypadku, bo
    nie podajesz potrzebnych szczegółów i okoliczności dokonania zakupu, mnie
    zaś się nie chce ich domyślać ani o nie dopytywać.
    W każdym razie zajrzyj sobie do Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej.

    --
    Jotte


  • 6. Data: 2007-09-28 20:13:43
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:fdjbv0$utm$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fdjb1u$8vi$1@inews.gazeta.pl Marcin Wójcik
    > <w...@g...pl> pisze:
    >
    >> Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa miedzy
    >> mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop większość
    >> czasu spędza w serwisie niż u mnie w domu.
    > I regulują, tylko nie wiadomo czy mają zastosowanie do twojego przypadku,
    > bo nie podajesz potrzebnych szczegółów i okoliczności dokonania zakupu,
    > mnie zaś się nie chce ich domyślać ani o nie dopytywać.
    > W każdym razie zajrzyj sobie do Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej.
    >
    > --
    > Jotte

    człowieku naucz się czytać - pytający napisał, że reklamował z gwarancji, a
    zatem chodzi o dokumenty wystawiony przez gwaranta, najczęściej producenta;
    gwarancję reguluje umowa gwarancyjna dołączona przez producenta do produktu,
    a ustawa o ktorej piszesz reguluje tę kwestię ogólnikowo w ostatnich
    artykułach i nic poza tym; gdyby składał roszczenie do sprzedawcy z tytułu
    niezgodności towaru z umowa, to zapewne miałbyś rację; ale znowu nie
    trafiłeś, bo nie czytasz pytania uważnie

    pzdr
    k



  • 7. Data: 2007-09-28 20:23:25
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjnj5$lqf$1@nemesis.news.tpi.pl krzysiek
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > człowieku naucz się czytać - pytający napisał, że reklamował z
    > gwarancji
    [cut]
    A nie musiał.
    Idź, chłopino, i wróć jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem.
    Naucz się też właściwie postować i skonfiguruj prawidłowo czytnik - już ci
    to zalecałem. Za trudne dla ciebie, nie wyrabiasz się, czy jak? Jeśli tak to
    poproś, pomogę.

    --
    Jotte

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1