  • 1. Data: 2006-04-21 17:46:26
    Temat: 25 lat bez zadnych dowodów poza zeznaniami jednej osoby?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Dziś odrzucono apelację w prawie Beaty K. oskarżonej o zabójstwo Daniela
    Jaźwińskiego oraz usiłowanie zabójstwa Anny Jaźwińskiej.

    Jako motyw podano "zemstę" za wywalenie z pracy, a jedynym dowodem są
    zeznania wdowy.

    Czyli obiektywnych dowodów nie ma żadnych - a kobieta dostała
    praktycznie maksymalny wyrok.

    WTF?!

    Jasne, winnych należy karać - ale tym przypadku ja żadnych konkretnych
    _dowodów_ winy nie widzę.

    Swoją drogą, jako paranoik, mam alternatywną historię: wdowa przyłapała
    swego męża z Betą K., pomówiła ją o kradzież, wywaliła z roboty,
    wynajęła jakiego kilera, który zastrzelił jej męża, a ją ostrożnie
    postrzelił, żeby miała alibi. Jak dla mnie ta historia jest równie
    prawdopodobna, jak przyklepana przez sąd wersja wdowy...

  • 2. Data: 2006-04-21 17:55:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    [..]

    Co tu dużo mówić. Ciągle u nas panuje zasada, że trzeba udowodnić swoją
    niewinność, a jak nie potrafisz to Twój problem.
    Jak widać sąd woli skazać nawet 300 niewinnych niż wypuścić 1 winnego :(

    zdegustowany
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2006-04-21 18:11:05
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > Jak widać sąd woli skazać nawet 300 niewinnych niż wypuścić 1 winnego :(

    A dlaczego wypuścić winnego gdy naoczny świadek zbrodni wskazuje zabójcę
    ???????????????????
    Czy fajfusie wystarczy aby zbrodniarz powiedział ,że jest niewinny , to nie
    on ????

  • 4. Data: 2006-04-21 18:13:58
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ???????????????????
    > Czy fajfusie wystarczy aby zbrodniarz powiedział ,że jest niewinny , to

    A co jezeli kobieta zabila meza i zwalila na niewinna osobe?? I co?
    Przestepca na wolnosci a niewinna osoba siedzi?

    Pozdro!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

  • 5. Data: 2006-04-21 19:13:56
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:44491a73$1@news.home.net.pl
> [...]
    > zeznania wdowy.
    >
    > Czyli obiektywnych dowodów nie ma żadnych - a kobieta dostała

    Ja również mam bardzo poważne zastrzeżenia co do tego wyroku.Wiem ,że jednym
    z dowodów był ślad zapachowy ,rozpoznany przez psa na ksetce metalowej w
    której trzymano pieniądze.A przecież Beata pracowała w tym sklepie i
    dotykała tej kastki ,ale rzekomo pies rozpoznał ślad w środku kasetki a nie
    na zewnątz, aślad ten miała pozostawić w dniu zabójstwa ,kiedy to zabrała
    pieniądze ???????????????????????????

    abul

  • 6. Data: 2006-04-21 20:50:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    anakonda wrote:

    > Ja również mam bardzo poważne zastrzeżenia co do tego wyroku.Wiem ,że jednym
    > z dowodów był ślad zapachowy ,rozpoznany przez psa na ksetce metalowej w
    > której trzymano pieniądze.A przecież Beata pracowała w tym sklepie i

    Notabene ten "dowód" został przez sąd odrzucony.

  • 7. Data: 2006-04-22 10:10:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > praktycznie maksymalny wyrok.
    >
    > WTF?!
    >
    > Jasne, winnych należy karać - ale tym przypadku ja żadnych konkretnych

    podzielam te zdanie, toz to asburd, naduzycie procesu poszlakowego.Jako
    dowod wzieto zapach z jakiejs tam szkatulki (nie pamietam dokladnie co
    to bylo) co dowiesc moze jedynie kradziezy a nie zabojstwa.
    A motyw jakim mogla sie kierowac zeznajaca? prosty, np chec zemsty skoro
    i tak nic nie przywroci zycia jej mezowi. Moze oskrzona miala romans z
    jej mezem?

    Ale moze nie wszystko stracone ...
    P.

  • 8. Data: 2006-04-22 10:14:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Notabene ten "dowód" został przez sąd odrzucony.

    sad I instacji glownie na tym sie oparl, przynajmniej tak wynikalo z
    krotkiego uzasadnienia (przed kamerami) sadu po wydaniu wyroku

    P.

  • 9. Data: 2006-04-22 10:18:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > podzielam te zdanie, toz to asburd, naduzycie procesu poszlakowego.Jako
    > dowod wzieto zapach z jakiejs tam szkatulki (nie pamietam dokladnie co
    > to bylo) co dowiesc moze jedynie kradziezy a nie zabojstwa.

    Ahem - ponownie przypominam, że "dowód zapachowy" został przez sąd
    odrzucony jako niewiarygodny. Wyrok (i odrzucenie apelacji) oparto
    _wyłącznie_ na zeznaniach jednej kobiety.

    > A motyw jakim mogla sie kierowac zeznajaca? prosty, np chec zemsty skoro
    > i tak nic nie przywroci zycia jej mezowi. Moze oskrzona miala romans z
    > jej mezem?

    Toteż właśnie.

    > Ale moze nie wszystko stracone ...

    Jakoś nie chce mi się wierzyć w kasację, zwłaszcza z Ziobrem i resztą
    tej kliki "u steru".

    Co innego, gdyby Beata K. zapisała się do Samoobrony - wtedy jakiś
    (p)oseł z tej bandy mógłby wtargnąć do sądu, zrobić awanturę, powyzywać
    sędziego, prokuratora i policjantów, postraszyć ich Dornem. A Dorn&Co by
    nic nie zrobił, bo w obecnej sytuacji wyjaśnianie takich spraw jest dla
    PiS bardzo "nie na czasie". Heh - tak walczą z prostytucją, a sami są
    największą polityczną k*.*wą, która połączy się z najgorszymi
    szumowinami, byle tylko się przy korycie utrzymać. (piję do tego
    wydarzenia: http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8281122)

  • 10. Data: 2006-04-22 10:21:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    bubu napisał(a):

    > A dlaczego wypuścić winnego gdy naoczny świadek zbrodni wskazuje zabójcę

    zastanowmy sie .... hmm moze np dlatego:
    http://www.rmf.pl/fakty/?id=36932
    ??
    Twoj intelekt przewiduje taka ewentulanosc?

    P.