  • 1. Data: 2006-04-21 14:34:14
    Temat: PESEL na kopercie
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Właśnie dostałem list od tele2 i na kopercie oprócz mojego adresu
    widnieje też mój PESEL.
    Czy jest podstawa żeby zrobić tele2 koło pióra?
    Taką mam zachciankę.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-21 14:43:15
    Temat: Re: PESEL na kopercie
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Tak. Tylko czy chce się Panu po sądach łazić.
    Jeśli tylko dokuczyć to napisać do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-04-21 21:28:35
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Foczken napisał(a):
    > Tak. Tylko czy chce się Panu po sądach łazić.
    > Jeśli tylko dokuczyć to napisać do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

    Generalnego, generalnego...
    MSPANC
    DW

  • 4. Data: 2006-04-21 21:52:09
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Auć :))))))))))))))) pozdrawiam :))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-04-23 21:26:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Foczken [###b...@w...pl.###] napisał:
    > Tak. Tylko czy chce się Panu po sądach łazić.
    > Jeśli tylko dokuczyć to napisać do Głównego Inspektora Ochrony
    Danych
    > Osobowych

    Tylko o czym? Wszak adres musi jednoznacznie identyfikować adresata,
    bo i inaczej list nie dojdzie. A skoro musi identyfikować, to jedna
    dana więcej niczego tu nie zmienia. Po prostu ustawa o ochronie danych
    osobowych nie ma zastosowania do kopert i tyle.

  • 6. Data: 2006-04-24 10:23:05
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

> [...]
    > dana więcej niczego tu nie zmienia. Po prostu ustawa o ochronie danych
    > osobowych nie ma zastosowania do kopert i tyle.

    Taaakkk????
    No to wyobraź sobie że otrzymujesz list, a na kopercie oprócz adresu
    widnieje "jedna dana więcej" np.
    wysokośc twojego wynagrodzenia albo coś o stanie zdrowia.
    I co wtedy, też potraktowałbyś to jak jedną daną więcej ?

    ZauraK

  • 7. Data: 2006-04-24 17:10:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ZauraK [###...@...x.###] napisał:

> [...]
    > wysokość twojego wynagrodzenia albo coś o stanie zdrowia.
    > I co wtedy, też potraktowałbyś to jak jedną daną więcej ?

    Uważasz, że wysokość mojego wynagrodzenia albo stan zdrowia podlega
    ochronie z tytułu Ochrony Danych Osobowych?

  • 8. Data: 2006-04-24 21:10:02
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu Robert Tomasik nabazgrał(a):

    > Uważasz, że wysokość mojego wynagrodzenia albo stan zdrowia podlega
    > ochronie z tytułu Ochrony Danych Osobowych?

    Wynagrodzenie jak wynagrodzenie (przyznaję się bez bicia iż nie wiem/
    nie pamiętam)
    Ale stan zdrowia TAK!

    ZauraK

  • 9. Data: 2006-04-24 21:15:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ZauraK wrote:

    > Wynagrodzenie jak wynagrodzenie (przyznaję się bez bicia iż nie wiem/
    > nie pamiętam)
    > Ale stan zdrowia TAK!

    Podstawę prawną z ustawy o ochronie danych osobowych poproszę.

    -------------------+
    -------------------+

  • 10. Data: 2006-04-24 22:01:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ZauraK [###...@...x.###] napisał:
    > Pewnego razu Robert Tomasik nabazgrał(a):
    > Wynagrodzenie jak wynagrodzenie (przyznaję się bez bicia iż nie
    wiem/
    > nie pamiętam)
    > Ale stan zdrowia TAK!

    Ale nie na podstawie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych :-) A o to
    było pytanie.